Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Grace - előzetes

2009.06.03. 16:49 Beyonder

Nagyon mennek mostanában az anyasággal kapcsolatos horrorfilmek (kiváncsi vagyok mikor jön ki egy olyan, aminek GYES! lesz a címe), és az amerikaiak sem haboztak beállni a sorba, íme a Grace, tele mindenféle fenyegető alsótesttáji utalással... Megtekinthető a "tovább"-ra kattintva.

3 komment

Címkék: horror filmbemutató thriller

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr901160803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hatodik 2009.06.03. 20:50:38

L'Interieur beugrott néhány jelenetnél/beállításnál ...

De sebaj, ha legalább megközelíti azt.

acsehely 2009.06.06. 18:41:14

nem láttam még a GRACE-t,de szerintem nem fogja megközelíteni a l'a intérieur-t(inside)!az elődd túlságosan vérbő és igen.....brutális,kegyetlen mestermunka!

mamba 2009.12.27. 21:31:31

Ilyen idióta történetet!
Akkora hülyeség.
Azért megnéztem,de vagy 10x mondtam magamban közben,hogy mekkora baromság.:)
10/2
süti beállítások módosítása