Utolsó kommentek

  • doggfather: Ha van a Pengének "előzménye", olyan film ami ihlette akkor ez az. Hogy ezután Joel Schumacher Bat... (2024.07.10. 07:02) Az elveszett fiúk (The Lost Boys)
  • Kerma: Nagyon jó film volt! Kössz a cikket! Üdv, Kerma (2023.06.12. 10:31) Párbaj
  • doggfather: Nagyon európai animációs stílusú és történetű messze nem gyerekmese. Fantasy minimális varázslatta... (2023.02.16. 11:22) Az utolsó egyszarvú
  • doggfather: A zsaruk becsülete, Kiképzés (light), A bűn mélyén. Három film amiből erősen merített ez az alkotá... (2022.04.05. 15:52) Brooklyn mélyén
  • josé73: @travis: Bizony, amikor Hemingway a háború alatt Eisenhower táborában tartózkodott, és üres borosü... (2021.09.16. 15:12) Filmkritika: 1408 (USA, 2007) ***
  • Utolsó 20

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Becstelen brigantyk plakátok

2009.02.20. 10:18 Beyonder

Nem szokásom a stúdiók által elhullajtott marketingmorzsákra rástartolni (erre van többszáz másik blog is), de az új QT filmmel kivételt teszek. (Bocs főnök!) Azért mert csak. (A képre kattintva látható a harmadik poszter is.)


 

56 komment

Címkék: vígjáték háborús kaland poszter

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr88954330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.20. 10:55:29

Ezek úgy megszívják ezt a félrevezető kampányt, hogy ahhoz képest a Grindhouse-megabukta eltörpül majd. A három órás filmben kb. öt perc az akció, a többi a szokásos végtelen párbeszédek.

2009.02.20. 11:07:00

Te már láttad Feri?

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.20. 11:10:34

Nem, elolvastam a szkriptet, mert kiváncsi voltam mennyit lopott a Castellari INGLORIOUS BASTARDS-jából. Ha nem zavar, hogy rengeteget, imádni fogod ezt a filmet. :)

Beyonder 2009.02.20. 11:47:35

@Wostry Ferenc: Az adaptáció is lopásnak számít? :)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.20. 11:59:52

Ja, most már "adaptáció"? :)

Mindegy, ne kezdjünk neki a szokásosnak. Elég például elolvasni az aintitcool.com-on az ezekhez a poszterekhez kapcsolódó bejegyzés hozzászólásait, és világossá válik, hogy az amerikai rajongóknak is elege van a Tarantino-baromságból, mert ez egész egyszerűen nem kreatív filmkészítés, hanem egyhelyben járás és lopás. És ez így van jól. Persze mi szokás szerint le vagyunk maradva, majd 1-2 év és a hazai fanatikusok is észre térnek, bár nagyrészük már most feleszmélt (nem állítom hogy az aintitcool-com-os hozzászólók az intelligenciájukról lennének híresek, de a rajongói vélemények keresztmetszetének egy ilyen talkback tökéletes.)

Tarantino olyan, mint a tetoválás: egy ideig coolnak tűnhet, de amint benő a fejed lágya, rájössz, mennyire ciki. És nem tudod lemosni.

VilosCohaagen · http://geekz.blog.hu 2009.02.20. 12:19:49

Ha egy momentumot ugyanúgy forgatsz le egy másik film alapján, az lopás. Ha egy egész filmet, az hommage.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.20. 12:26:04

Ezt mondta Godard is Samuel Fullernek, aki a pofájába röhögött. :)

2009.02.20. 12:26:46

Ja, a tetoválás azért kell, hogy később legyen mit megbánnod.
Tarantino nekem olyan, hogy van egy fickó, aki élvezi, hogy filmeket csinál, olyanokat, illete ugyanolyanokat, mint amilyeneket imád, és még keres is rajta, stb. Az én szemem annyira nem szúrja, ezt tudja oszt kész.
Csak a helyén is kell kezelni. Ott tartom számon, ahová való. Eszembe nem jutna nagy rendezőkkel együtt emlegetni. Megnézem a filmjeit. Jót röhögök, ha épp van min.
Ennyi. Aztán jöhetnek az IGAZIAK. :)

Varga Denes 2009.02.20. 12:34:25

Az a forgatókönyv (nem olvastam! biztos nem fake?) még rengeteget változhat a forgatás során. Legalábbis bízom benne, mert ez a 5 percnyi akció nagyon lehervasztott. Elég csak Castellari filmjére gondolni, ott nem szöszöltek, hanem non-stop lőttek, robbantottak! Ha már lop a Tarantino, akkor a fürdőző náci frauleinokat mindenképp emelje át.

Beyonder 2009.02.20. 12:35:24

Amíg egy filmet, képregényt csak egy szűk kör ismer, addig az COOL, ha már bekerül a mainstreambe, akkor gáz. Én speciel leszarom, hogy mennyire van QT a fősodorban, annak ellenére szeretem a filmjeit, hogy azok divatosak.

Az aintitcool meg semennyire sem reprezentatív. Vagyis de: pont azok járnak oda, akiknél csak az lehet cool, ami obskúrus.

travis 2009.02.20. 12:37:26

Egy kicsit már én is kezdem unni ezt idézőjeles játékot Tarantinótól. A kilencvenes években ez még baró volt.
Van ennek a fickónak egyáltalán véleménye a világról? Művészként nem ártana.

Beyonder 2009.02.20. 12:41:43

@wurlitzervili: Pont az aintitcoolon írják, hogy nem sokban hasonlít a sztori az eredetire:

You’ve probably also learned enough to know that this is… in no way… a remake of Enzo Castellari’s INGLORIOUS BASTARDS, contrary to what a seeming mountain of experts have claimed. Other than being set in World War II, there really isn’t anything else in common.

Beyonder 2009.02.20. 12:43:39

@travis: "Van ennek a fickónak egyáltalán véleménye a világról? Művészként nem ártana." Szerintem nincs és nem is hiszem hogy művésznek tartja magát.

Beyonder 2009.02.20. 12:51:49

Az ainitcool forgatási riportjának írója eléggé bizakodó:

In my time on the set – I feel I can say with confidence, that I witnessed the brutal deaths of over a 100 Nazis. It was glorious.

I also must say that of all the sets I’ve visited in my time, this was the single most focused and clock-work precision driven sets I’ve seen.

Also – you may remember when I reviewed the script for INGLOURIOUS BASTERDS, I said that I felt this could very well be Quentin Tarantino’s very best film. Coming away from this set – I would have no qualms in saying that I feel I’m fucking Nostradamus.

Now what did I see on set?

A shit load of Nazis dying. Seriously. If you thought Nazis died in DIRTY DOZEN… brother, you ain’t seen nothing yet.

So what do I think of what I saw? Well, I can say that the end is going to be pretty damn spectacular.

By no means do I think I can say with any conviction that this is a masterpiece, only that I hope when all of the elements come to bear… that we’re watching one. It has the elements, for those that have read the script, most of the folks I’ve spoken to feel it has great potential.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.20. 12:56:02

@Beyonder: "in no way… a remake of Enzo Castellari’s INGLORIOUS BASTARDS"

hát épp ez az, hogy míg az non stop akció, ez három óra duma öt perc akcióval! És az az öt perc akció meg a Castellaritól illetve más háborús filmekből van lopva.

Hagyom is, erről a filmről még vitatkozni is szégyen...

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.20. 12:56:58

@Beyonder: Ezt a Harry írta. Az egész internet ezen röhög.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.20. 12:59:59

...mert a Tarantino saját zsebből fizette neki a berlini utat.

virtualdog 2009.02.20. 13:02:25

Vittorioval értek egyet: szórakozásnak biztosan meg fog felelni, de ilyesmi hommage/lopásgyűjteményből ritkán válik igazán jó film. (QT-től talán csak a Kutyaszorítóbannal és a Ponyvaregénnyel vagyok kibékülve, mert ott azért sokat hozzátett maga is).

Viszont unalmasnak nem ígérkezik a film...
>>> www.aintitcool.com/node/40092

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.02.20. 13:13:58

Szvsz a mai moziközönséget (kb. 14-max.30) kurvára nem érdekli ki ez a Castellari (nyilván valami olívaolajmárka), de még az idősebbek se, akik majd otthon, tévében vagy dvd-n nézik meg a filmet. Amúgy meg: Tarantino egész életműve saját maga által bevallottan a lopkodásra épül, innentől miről van hát szó?!

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2009.02.20. 13:15:17

@efes: Tarantino egy videotékás, abból építkezik, amit ott talál. Ennyi a csávó.

2009.02.20. 13:19:57

Viszont én megg épp azt a dumát unom, hogy "Amíg egy filmet, képregényt csak egy szűk kör ismer, addig az COOL..."
És már nem először olvasom a Geekzen. Ez valami komplexus vagy mi a bú?

2009.02.20. 13:23:15

Gondolom efes ismeri a mai moziközönség minden tagját.
Végülis nem lehetetlen, sajna nem vagyunk túl sokan.

2009.02.20. 13:25:53

@Parraghramma.: bocs a szemétkedésért Parra, de nézz tükörbe és megtudod. :)
Ja, ez rám is vonatkozik persze.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.20. 13:27:02

ÁÁÁÁÁÁHÁHÁHÁHÁHÁHHÁ!!!!!!!!!!

aFx 2009.02.20. 14:05:06

nah, Tarantino egész életművét nem lehúzni ám csak azért, mert az utolsó két filmje gyenge.

a ponyvaregény és a jackie brown üt.

a death proofot meg hagyjuk, nem véletlenül az egyetlen filmje, ami semmilyen formában nincs (és nem is lesz) a polcomon (a kill bill vol2 se jó, de a vol1 olyan rambo3/kommandó formában kedves a szívemnek).

aFx 2009.02.20. 14:06:07

mmint a kill bill 1 kedves a szívemnek, na.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.02.20. 14:26:59

@aFx:

Hát szerintem meg a Kill Bill vol2 sokkal jobb volt mint az egy. Abban a hosszú párbeszédek sem voltak unalmasak. A Death Proof meg valóban megaszar volt.

Árpóca · http://sosefelejtemel.blog.hu 2009.02.20. 14:30:12

Sztem a kill bill minden része pocsék volt-.-

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2009.02.20. 14:31:38

egy dologban kiegyezhetnénk, az Aliasban mocsadékszar színész.

Beyonder 2009.02.20. 14:41:15

@bakfitty: Abban nem láttam, de tény, hogy nem egy Latinovits. Gyerekként egyébként még arról ábrándozott, hogy színész lesz. Jó pont, hogy magától rájött, hogy jobb ha ezt a vonalat nem erőlteti (pedig simán beletehetné magát minden filmjébe).

Chavez 2009.02.20. 14:43:50

Most már minden cikknél lesz ez a "szerintem" dolog? :) Akkor én is:
Én szeretem Tarantino-t, kivétel nélkül az összes filmjét, a lopásai vagy hommage-ai sem zavarnak( pláne, hogy még a legnagyobb és legkultabb rendezők lekiismerete sem lehet sokszor teljesen tiszta). Ami miatt ezt a filmet esélyes buktának gyanítom, az Pitt, aki nem színész, hanem reklámarc.
Mindenesetre nem szeretném, ha QT ráállna erre a remake-szerű filmek sorozatgyártására (van szó itt ugye valami Faster Pussycat-ről is), mert a tiszteletadás az egy dolog, de a replikázás már nem megbocsájtható.

Tengertánc (törölt) 2009.02.20. 15:52:42

A Grindhouse-ban óriásit csalódtam. Mi több ott van nálam a 10 valaha látott legszarabb film képzeletbeli listáján...

Tehát érdeklődve várom, hogy a Mester kiköszörülje nálam a csorbát..és ha igaz, hogy;
"A shit load of Nazis dying", már nem lehet olyan rossz a dolog. Ha meg Piszkos 12 koppintás, hát legyen az, csak hozza a színvonalat.

disfear 2009.02.20. 16:18:55

Anno mikor a ponyvaregényt néztem, arra gondoltam: fu ezek a párbeszédek nem csak lazák, de mennyire értelmesek is. (Vincent-Mrs. Wallace) Azátn megnéztem az Éli az életét és...:S

A death proof nem igazán jött be, de elismerem: ha csaj lennék imádnám.

Egyébként meg a poszterekre aztmondom: nemrossz. De nem várom a filmet. ("Mondj egy igazán eredeti filmest manapság?" " Jajj hát a QT")

Beyonder 2009.02.20. 16:22:25

@Chavez: Divat utálni Pitt-et, de nem rossz színész, és még a szerepeit is jó érzékkel válogatja meg. QT meg nem hülye, hogy vele dolgozik: így bármilyen lesz a film, a gyártási költségét vissza fogja hozni. (Fun fact: a Halálbiztos kivételével az összes QT-film masszív anyagi siker volt.)

Chavez 2009.02.20. 16:29:13

Visszautasítom! Divatból akkor utálnám, ha csak a szépfiúi mivolta okán, vagy a filmjeit nem is látva (mindet persze én se láttam) nem szeretném, de én tényleg nem tartom jó színésznek. Sokoldalúnak meg pláne nem. Magánemberként a nyilatkozatai alapján pl. kimondottan szimpatikus. Egyszerűen csak nem tartom jónak. Az ilyen filmbe illő badass karakterhez meg abszolút alkalmatlannak tartom.

travis 2009.02.20. 17:14:29

"Pitt, aki nem színész, hanem reklámarc."

Hetedik, Harcosok klubja, Bábel?

Chavez 2009.02.20. 18:05:51

@travis: Mi van velük?
Hetedik mint film nem volt rossz, a Harcosokat utáltam, egyedül Norton-t bírtam benne, Bábelt nem láttam, egyesek szerint örüljek neki.

aFx 2009.02.20. 18:43:13

én sem szerettem Pittet a két Fincher műig. a harcosok klubbjába kellett "és így néz ki az ideális férfi" a férfi alsóneműreklám előtt.

a bábelről nem tudom, hogy szeressem vagyse. de fél szemmel néztem, primeolás közben:D

egyébként a kill billt anyám és hugom imádják, csajfilm, volt az indoklásuk.

mi történt az Éli az életétben?

Köbli Norbert (törölt) 2009.02.20. 21:10:46

egészen addig nem érted meg, milyen egyedülálló / zseniális, amit tarantino művel, amíg meg nem próbálod utánozni.

a ponyvaregény óta ezrek buktak el az utánzásán...

kill bill 2. szerintem a legjobb filmje. death proof meg nagy szar.

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.02.20. 21:44:11

Részemről rohadtul nem érdekel, hogy mit honnan lopott/omázsolt. Ha jó lesz a film, akkor jó lesz a film - és mivel Tarantino ért az összeférceléshez, ez nem azon fog múlni, hogy mennyi a lopás és mennyi nem. Azt meg nem igazán értem, hogy minek azon vitázni, hogy ő most cool/jóarc/faszagyerek/lejárt köcsög/tehetségtelen senki-e - ki a francot érdekel, hogy mi(k) az aktuális trend(ek) róla? Nem attól kéne hogy (ne) tetsszen egy film, hogy hogy áll a csávó megítélése a filmes közéletben. Megint mondom: ha jó lesz, ha szar lesz, nem azért lesz, mert cool a csávó vagy sem.

Másrészt KNorbertnek is kurvára igaza van: összefércelni sem olyan könnyű. Nem úgy megy az, hogy kivágsz öt percet egy régi western tekercséből, meg ötöt egy akciófilmből, meg ötöt egy szamurájfilmből, és egymás mellé teszed.

VilosCohaagen · http://geekz.blog.hu 2009.02.20. 23:39:24

Talán nem is QT-vel van itt probléma (aki egy igazi filmbuzi lehet, aki kurvára élvezi, amit csinál), hanem azokkal a rajongókkal, akik - nem ismerve Hongkongot, az újhullámot, a eurotrasht- gyönyörtől félájultan zseninek kiáltották ki a Ponyvaregény után.

virtualdog 2009.02.21. 12:04:53

Jó, azért ne hangsúlyozzuk már túl az ügyes másolás értékét... Nem mindenki tud élethű másolatot festeni a Mona Lisáról, de csak egy ember volt, aki TÉNYLEG kitalálta és megfestette az eredetit, bassza meg.

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.02.21. 12:31:23

Ramiz, gondolkodj: és Andy Warhol egy cseppet sem híres? Ő aztán még annyi energiát sem fektetett a másolásba, mint Tarantino. Mégis még nagyobb zseninek tartja a képzőművészet.

Beyonder 2009.02.21. 14:56:15

@kovacsbalint: Vagy hogy említsünk egy közelebbi példát: Shepard Fairey fogott egy Obama fotót, megbuherálta kicsit, és lett belőle egy olyan ikon, amit milliók másoltak le, nyomtattak ki, még művészeti galériákba is bekerült.
bostonist.com/attachments/austinist_kerry/barack-obama-fairey-hope.jpg
Lehet ezen is vitatkozni, hogy művészet vagy lopás, de tény, hogy az eredeti fotóból soha nem lett volna egy ilyen emblematikus jelkép.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.21. 19:52:22

Gondolom senkit nem ér meglepetésként, hogy Warholt a huszadik század legnagyobb blöffjének tartom, és... Shepard Fairey... most komolyan? Bazmeg B., nézel te a Colberten meg a Daily Show-n kívül mást is? :)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.21. 19:57:53

@VilosCohaagen: Ez teljesen így van, Vilos, de nézd meg ezeket a kommenteket: szerinted itt milyen rajongók vannak? Pont azok. Rendes gyerekek, de éppen azért, mert a kis tájékozódási körükből nem mernek kimenni, ezért védik a beszűkült ismeretségi spektrumukat.

Ami totál érthető, persze, de az ilyeneket helyre kell tenni.

AldoWinnfield 2009.02.22. 00:02:26

A helyzet az, hogy QT-nak vannak nem szép dolgai, lop meg hasonlók, de. Ponyvaregény után felajánlották neki a Men in Black-et: szart rá. Több nagy filmet is ajánlottak neki:szart rá. Megy a saját feje után, és azt csinálja meg, ami érdekli. Szerintem Ti túlságosan is lecsökkentitek az érdemeit: még ha sok helyről lop is, egyetlen rendezésére sem lehet elmondani, hogy nem volt megcsinálva a végletekig precízen. (Azt most hagyjuk, hogy a Death Proof szar/ nekem mondjuk az is bejött)

Írta itt valaki, hogy legtöbben nincsenek tisztában azzalHong Kong, újhullám, eurotrash-hel. Megkockáztatom, hogy a hivatásosok jó része sincs. A filmvilágban mindenki lop mindenkitől, de így van ez az élet minden területén. Tarantino is lop, talán jobban is, mint a többiek. De nézzétek meg ezt az embert, mindenféle filmes iskola nélkül (illetve színészképzőre járt) hol jár?! Szóval valamit nagyon tud. Mondhatom magam filmuzinak, a napi egy film mindig megvan, emellet még nyomatom a sorozatokat is rendesen, de egyszerűen akkora mára már ez a filmvilág, ha naponta 3-4 filmet nézek, akkor sem fogok életem végéig sem bepótolni minden arra érdemes művet, nem is beszélve az új filmekről. Egyszóval, nem igazán lehet hibáztatni valakit azért, mert ismeretek hiányában Tarantinot zseninek kiáltja ki. Nekem sincs meg ehhez a kellő ismeretem, de annak tartom, mint ahogy sok más filmest is, akik nyilván ezernyi helyről loptak.

A Basterds kiváncsi vagyok már nagyon:Sokan már most temetik a filmet, de ez szerintem hatalmas hiba. Az eredetit még a napokban megnézem, de amennyire így írjátok, alig van egyezőség a kettő között, akkor meg miért is tekintenénk adaptációnak, feldolgozásnak? No, sokat jártatom a számat, a lényeg, hogy szerintem QT összes filmjében megvan az a stílus, vagányság, amely miatt igazán egyediek lesznek.

Chavez 2009.02.22. 00:21:11

Nekem is bejött nagyon a Death Proof, nem is igazán értem, hogy sokaknak miért nem? A pofázás miatt? De hát mindegyik filmjében pofáznak ennyit, csak ott más felosztásban. A DP vége pedig szvsz bőven kárpótol a lassabb első félért. Kurt meg kikúrt jó volt benne.

Beyonder 2009.02.22. 10:11:31

@Chavez: Azért nem jön be a többségnek, mert nem a Ponyvaregény-féle (QT-tól megszokott) macsó-szöveg megy benne, hanem női duma. Ami mellesleg a megidézett műfajra sem jellemző, úgyhogy T. adott az egész filmnek egy feminista felhangot (lásd a finálét is). Rodriguezzel szemben tehát épp ő volt az, aki vitt bele valami eredetiséget is a Grindhouse-projectbe. Mellesleg: a Ponyvaregény után még azt károgták ugyanígy egyesek, hogy QT nem tud csak macsó karaktereket létrehozni. Ehhez képest jött a Jackie Brown (máig a legkomolyabb filmje), a Menyasszony, a Halálbiztos-os csajok, és a Basterds-ben is egy nő lesz az egyik központi karakter.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2009.02.22. 16:43:27

hommage, stb vitába bedobnám a volt egyszer egy vadnyugatot, ami nekem a filmkészítés alfája és omegája, de az is csak klasszikus westernekből lett összegereblyézve.

kholiq 2009.02.22. 17:10:13

Ez nem Tarantino vagy nem Tarantino miatt lesz bukta, hanem azert, mert senkit kurvara nem erdekel a 2. vilaghaboru. Sot, a bronxi negergyerek azt se tudja, hogy miert kene tudnia rola.

De ne menjunk messze, egy felmeresben itthon azt mondtak fiatalok, hogy 56-ban a magyarok az oroszokkal egyutt kiuztek a nacikat Magyarorszagrol. Tisztara mint egy Tarantino film, nem?

Szoval egy ilyen sztori, naciolo zsido kommandorol meg valami mozitulajdonosnorol nagyon nagy valoszinuseggel seggre fog ulni.

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.02.22. 19:30:19

Tök igazad van, kholiq, legalább akkora bukta lesz, mint a Ryan közlegény, talán még nagyobb is.

2009.02.23. 08:16:14

Bukta ide, bukta oda, attól még lehet szép is, jó is.

Yodz 2009.02.23. 16:04:08

Szerintem a lopás csak művészi szempontból gáz dolog. Vannak viszont arcok akik nem a filmművészethez akarnak hozzá tenni, hanem szórakoztatni. Én azt gondolom, ha helyén kezeli az ember, akkor ez egy nagyon fasza dolog. Az utóbbi 2 hónapban láttam a Doomsdayt, az Outlandert és a The Good, Teh Bad, and The Weirdet. Egytől egyig nagyon szórakoztatóak voltak, pedig egyik sem eredeti alkotás, hanem lopáshalmaz. De én leszarom, mert bár azokat mégjobban szeretem amiből loptak, nagyon jók lettek és elégedetten álltam fel a székből utánuk. Szerintem Tarantino szórakoztatni akar (és elsősorban magát) ami rendben van. Az való igaz viszont, hogy ettől nem művész, de szerintem ő nem is akar annak tűnni.
Mondok mégegy érvet a hommage mellett.
Egy mai gyerek/fiatal már más világban nő fel és magasról legagyizza a Mad Maxet (ha látja egyáltalán), viszont a post apokaliptikus káosz hangulat attól még nagyon is tetszhet neki, csak azt épp mondjuk egy Doomsdaytől kapja meg. Baj ez? Legalább tudja, hogy van ilyen és milyen jó. :)
Nem mindenki a tájékozott 20-on 30 és 40 éves filmgeekeknek készít filmet.
süti beállítások módosítása