Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Jesus Franco átveszi a Goya-t

2009.02.10. 17:50 Wostry Ferenc

Tojok az Oscarra. Ez nekem sokkal többet jelent. Megérdemelted, Uncle Jess!

16 komment

Címkék: eurocult

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr18933304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.02.11. 08:43:24

Megkönnyeztem, amikor betolták.
Én is köpök az Oscarra.

TheBerzerker 2009.02.11. 12:43:50

Hát nemtudom. Hiába vagyok nagy rajongója az exploitation-nek, meg úgy általában az eurokult dolgoknak, de Franco és Rollin munkássága szerintem értékelhetetlen.

TheBerzerker 2009.02.11. 12:52:48

Az oscarra én ettől függetlenül is magasról szarok.

2009.02.11. 13:30:03

@TheBerzerker: Hát, ezt csak sajnálni tudom. Meg annyit hozzátenni, hogy

Eurokult = Jess Franco

TheBerzerker 2009.02.11. 14:08:45

Konkrétan egy filmjét nem bírtam végignézni. Pedig belevágtam nem egy meg nem kettőbe.

travis 2009.02.11. 14:39:53

"Sosem csináltam jó filmeket, csak gusztustalanabbakat, mint a többi." - Jess Franco

Ennyit a papáról. Csak valahogy ilyeneket favorizálni olyan cool, meg olyan underground izé.

TheBerzerker 2009.02.11. 14:51:19

@travis: Még csak gusztustalannak se nevezném a filmjeit. Hozzá képest tarkovszki speedfüggő.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2009.02.11. 15:47:12

Jaj de kis hülyék vagytok, gyerekek. Itt egy csávó, akinek egyéni az életműve, mert minden filmje töredék és az egész valami egyedivé áll össze, és olyan öntörvényű rendező - tehetséges ő, csak másképp -, hogy ihaj, és erre húzzátok a szátokat.

Berzerker, ha a ROSE DE FER után sem értékeled Rollint, nem tudlak megmenteni. Egyedül az a kibaszott bohóc nem kellene a filmbe.

2009.02.12. 16:07:13

@travis: Perverz Tata filmjein csüngtem már 10 éve is. Nem favorizálni akarom, ha nekem szóltál egyáltalán. Aztán remélem, hogy a fentieket úgy írtad, hogy láttál is a Tatától 1-2 filmet. Vagy csak úgy leszólod, mert az olyan underground?

virtualdog 2009.02.12. 20:33:38

Én még csak Rollintól láttam a Fascination-t, meg Franco-tól a Female Vampire-t, de mindkettő egy szépség! Russ Meyerrel együtt imádom őket. :D Ha lesz egy kis időm, asszem velük lehetne folytatni az exploitation sorozatunkat (igaz, azt grindhouse-nak neveztük el végül, az meg már kevésbé passzol talán).

Egyébként én a filmművészetben (meg egyáltalán minden művészetben) a szórakoztatást tekintem elsődlegesnek. Lehet szenvedve szórakozni, meg félve, meg izgulva, de szórakozni akarok. (Ennek nem mond ellent Cronenberg, aki szerint egy igazi szerző mindig ki kell, hogy akassza a közönségét bizonyos mértékig - mindig le kell romboljon néhány falat.) És ezen a filmeken aztán senki ne mondja, hogy nem lehet piszok jót szórakozni... :D

Chavez 2009.02.12. 21:04:17

Aki szerint a Zombik tava szórakoztató, azzal nagy baj van. :)

Ja én is köpök az Oscar-ra, de a Goya-ra is, mert az se tudom, hogy mi az!

2009.02.13. 08:55:01

Hehe. Akkor velem nagy baj van, mert én szeretem még azt is. Mer ugye van egy kurvanagy ötlet, hogy zombik a tóban, és még német katonák is. Eleve már akármilyen a megvalósítás, csak jó lehet. Na persze olyan is az a megvalósítás, minden rosszat el lehet rá mondani, és valószínűleg a nosztalgiafaktor erősíti bennem a szeretetet. DE. Az a pár pillanat, amikor a csupi lányokat lentről a vízből veszik, nálam pld. az jelenti azt, hogy EUROKULT.
Mindezek mellet ezt filmjét Franconak tényleg nem merném tiszta szívvel senkinek sem ajánlani.
Valóban gagyi, agyatlan meg minden, de nekem ilyen is kell.

Deliria · http://deliriahungaria.blogspot.com/ 2009.02.17. 08:32:56

Viktor,a Zombik tavát nem Jess Franco rendezte.

2009.02.17. 10:26:12

Igen, égek, a nagy hévben elírtam.
Chavez cimbi poénos hozzászólására válaszoltam.

2009.02.17. 10:33:12

A bénázásomtól eltekintve és a májsztrókat megkövetve a többit azért tartom.
süti beállítások módosítása