Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

The Day the Earth Stood Still - 7 percnyi kóstoló

2008.09.15. 21:37 Beyonder

Nem teljesen világos, hogy miért éri meg (megéri-e) vágatlanul netre dobni bemutatásra váró filmekből hosszú részleteket, de újabban ez a divat (lásd: A sötét lovag intróját). Az alábbi hét perces kedvcsinálót biztos, ami biztos, azért nem néztem meg, jobb szeretem a vásznon, mint a monitoron nézni a filmeket, de a nálam nagyobb geekek kattanjanak rá nyugodtan, lehet bízni a stúdiókban, nem spoilereznek, nem olyanok ők! Az 1951-es sci-fi -klasszikus remake-jéről van szó, Keanu Reeves és Jennifer Connelly főszereplésével. (Mellékszerepekben: Kathy Bates és John Cleese.) 

9 komment

Címkék: scifi filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr50665209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.09.15. 21:43:51

A sötét lovag intrója úgy tudom, hogy nem hivatalos úton került fel a netre... elvileg csak az Imax mozikba szánták.

virtualdog 2008.09.15. 21:53:39

Én inkább az eredetit nézném most meg. :D

chuck-d 2008.09.15. 23:21:12

én sem értem, hogy mire jó, ha a filmekből megnézhetek pár percet előre. kicsit olyan, mintha a randi közepén a gyertyafényes vacsoránál a lány azt mondaná, hogy most betehetem öt másodpercre, hogy tudjam milyen jó lesz egy hét múlva, mikor lefekszik velem. felettébb kecsegtető ajánlat, de azért én egyben szeretném az egészet. mondjuk a különbség az, hogy ezt most nem néztem meg.

vittorio 2008.09.16. 08:15:07

Ez borzasztó lesz.
Ha fizetnének se nézném meg.

Olórin 2008.09.16. 09:12:40

Nekem már a trailer elég volt. Minden idők egyik legjobb sci-fijéből egy lelketlen, trendi hollywoodi izé lesz egy tucatrendezőtől. Fuj.

winnie 2008.09.16. 22:36:26

"én sem értem, hogy mire jó, ha a filmekből megnézhetek pár percet előre. kicsit olyan,"

mit nem lehet ezen érteni. nem random 7 perc, hanem a kezdés. mint a speed racerben vagy a wantedben. na jó, majdnem a kezdés, de épp ilyenekkel lehet újabb embereket beetetni. vagy éppen eltántorítani. nyilván olyasmit tesznek csak ki, ami meg is foghatja a népet.

chuck-d 2008.09.17. 00:09:15

"én sem", tehát a posztíróval értettem egyet, de ha már én tetszettem meg reagálok:
a hasonlat ott van, nem csak jópofáskodás. az sem random rész, gondolom tudod. nem a kezdés, de egy érdekesebb pillanat :) így kontextusból kiemelve nem jön át, és nem lesz jó, mikor épp jön a már látott hét perc, mert így már nem üt akkorát. nekem a kedvcsináló táncolós softstriptease a trailer. de lehet, hogy én vagyok a maradi kovboj. bang bang. :)

guy 2008.12.09. 23:20:26

nekem már a batman kezdődiknél sem jött be utólag, mert az volt a film legjobb x perce, utána meg simán elaludtam a filmen.
süti beállítások módosítása