Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Filmbemutató: Múmia 3

2008.05.16. 18:28 Wostry Ferenc

Ami plusz: Jet Li és Michelle Yeoh. A negatívum: ez egy akkora baromság lesz, hogy a fal adja a másikat.

67 komment

Címkék: akció fantasy filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr90472862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hgf 2008.05.16. 20:09:27

A zég szerelmére, az első kettőt sem a kifinomult intellektualitás miatt szerettük... Mi az, hogy baromság lesz? Mármint ez miért baj?

nincsharag 2008.05.16. 20:26:39

Ha Harrison Ford lenne a főszereplő akkor meg kult lenne, mi? ;)

tistedur 2008.05.16. 20:32:14

akkor se lenne kult :)
nem szeretni kell-pattogatott kukoricával meg jó társasággal elmegy..:)
az előző kettőt egyiptolgusokkal néztem meg..erre meg megpróbálok keríteni egy kinaist :)

japanautos 2008.05.16. 20:41:01

WF: azt a kényes izlésedet...
Mummy filmek a műfaj legjobbjai közé tartoznak. Ne csináld a blogot, ha műfaji fenntartásaid vannak

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2008.05.16. 20:42:39

Annyira meggyőztél, hogy hirtelen nem is tudok rá mit mondani...

zahor103 2008.05.16. 20:45:56

ez ugye egy vicc... ez a film? már a múmia 2-n is betegre röhögtem magam. Csak azért nem bántam meg a jegy árát, mert ingyen volt :)

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2008.05.16. 20:55:18

méghogy a műfaj legjobbjai közé tartoznak?? milyen műfajról beszélsz ember? genre of szar?

Chavez 2008.05.16. 20:59:14

A Múmia szerintem teljesen rendben volt. A folytatás már kevésbé tetszett, de még az is bőven fogyasztható. De ezt a harmadikat pont emiatt a béna Jet Li miatt fogom passzolni. Tudom, hogy most nagyon divatos lett nyugaton, és ügyesen is mozog, de a színészetet hírből sem ismeri.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.16. 21:07:46

Nekem tetszik a teaser. Tényleg baromság, de úgy néz ki, hogy nagyon látványos és pörgős baromság :) Nyárra pont jó az ilyen, ami meg egy Múmiához színészet terén kell, azt még talán egy Jet Li is megoldja :)

bergeroth 2008.05.16. 21:11:31

Hát nem azért, de a múmia filmek sosem arról szóltak, hogy komolyan akarják venni saját magukat. Ha ebben is lesz legalább annyi humor mint az elsőben vagy a másodikban, akkor én már nem fogok csalódni.

georgie 2008.05.16. 21:24:21

WTF is this shit?
Tűzokádó hidra (az görög bafmeg!)? Szörny Rt-s jeti? Hellboy 2-s pörgőkardozós jelenetlopás? Mókás akcentussal angolul beszélő őskínai harcosnő? Majomember-Frazer főhős és very fuckable párja? Superior white people megmenteni buuuta Kína? CG agyag"mámmi" széjjelrobban a Spitfire golyótól? LOTR tömegjelenet Ctrl-C Ctrl-V (ja izé, a nyílzápor a Hero-ból van, bocsi.)?
IMHO az év második leggányabb moziban vetített hasmenése lesz, persze csak a kisvukk után.

no 2008.05.16. 21:36:49

georgie : Te magyar vagy ?

navycolt 2008.05.16. 21:42:56

A nagy ellenség, Imhotep nélkül szart sem ér az egész. Amúgy az elős két rész valóban imádnivaló volt - épp annyira és épp úgy, ahogy a Kincs, ami nincs, vagy a Megint dühbe jövünk.

Andie 2008.05.16. 21:43:15

Arnold Vosloo nélkül lócitrom az egész. Nekem ő tetszett a legjobban mindkét részben. Ahogy hozta a múmia figuráját, a mindenható papot...
Ez a harmadik rész, sárga környezetben, ferdeszemü múmiákkal.. hááát... haggyuk.
Múmia az egyiptomban van, a többi csak valami utánzat max...

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2008.05.16. 21:44:40

Nem lesz ezzel semmi gond!
Éppenolyan nézhetetlen lesz, mint az első kettő :)
(most emlékezem: az elsőt az akkori barátnőmmel láttam, és csak miatta tartottam ki, és nem mentem ki a moziból; a második részt viszont kb. 30 perc után kinyomtam - ez kölcsönkapott erdeti DVD volt :)

Ez a harmadik meg már totál érdektelen.
De nincs vele semmi gond: akit érdekel, nézze.
:)

rollerrabbit 2008.05.16. 21:47:26

nem értem miért fikázzátok, szerintem is jó lesz ez. ha nem szeretted az első két részt, ez mér tetszene? és igenis régészes huszadikszázadeleji mumiás nácis néha vigjátékszerü kalandfilm kategoriában a műfaj legjobbjai közt tudhato ez a film (mármint az első két rész, mer ezt még nem láttuk), ugyanugy mint az indiana jones filmek. ezt a filmet direkt ilyenre csinálták, ezér szeretik jo páran.

ps- georgie szerinted ebben a filmben hány embernek hány éves munkája van?

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.05.16. 22:09:08

Indiana Jones-hoz hasonlítani a Múmia filmeket... kicsit erős.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.16. 22:19:32

Arnold Voosloo mellett nekem Oded Fehr fog nagyon hiányozni. Na meg persze Rachel Weisz :D

Chavez 2008.05.16. 22:21:26

Weisz nekem is, meg azok a csodaszép szemei!

Mister 2008.05.16. 22:28:42

Én pedig pont Jet Li miatt fogom megnézni.
Mégis mit vártok, mélyenszántó gondolatokat ettől a filmtől?
Ez a csihipuhi film, nem a Művészbe való.

Mrazenec 2008.05.16. 22:40:33

vessetek követ rám, de én szerettem az első két részt pont amiatt, mert egyik sem vette túl komolyan magát. lehet hogy nem egy Bunuel, vagy egy Fellini, de az isten szerelmére egy nyamvadt fülledt nyári estére, amikor tikkadt kabócák zümmögik szét az orcájuk, kiváló alkalom, hogy én se vegyem túl komolyan magam:-)

macskafaraok 2008.05.16. 22:48:17

Imhotep hianyozni fog,
De itt lesz JETI is !!!
A kedvencem, erthetelen miert hanyagoljak mindenhol,

Chavez 2008.05.16. 22:52:27

A Jetit? A jetit én is szeretem. Szerintem is minden filmbe jetit!!!:D

Chavez 2008.05.16. 23:06:25

Sőt, még a déli buszon is vannak! :)

tistedur 2008.05.16. 23:11:36

ezért nem szabad buszozni :) egy jeti sem jön,hogy megmentsen tőlük :P

hgf 2008.05.16. 23:15:00

KALANDFILM, bazz! Indiana Jones és társai! Képzeld, ezt a műfajt még a legszőrösszívűbb, legsznobabb kritikusok sem nézik le. És az első Múmia például összkritikai siker volt vilgszerte. Ez egy ilyen műfaj: szórakoztató, vicces, hülye. E három jelzőből az utolsó arra is áll, aki en bloc lebaromságozza a Múmia 1-2-3-at.

GiantRobot 2008.05.16. 23:25:09

Mumia 1 imho jopofa kalandfilm volt. (sot, meg mernem kockaztatni, hogy hosszu idok ota az egyetlen elvezheto kalandfilm). Tipikusan hozta, amit a zsanertol elvar az emberfia, es foleg nem vette komolyan magat. (persze azert voltak benne idegesito dolgok, de a poenok jo resze szorakoztato volt, a szereplok meg tipikus pulp figurak, a borostan ragyujto kalandortol a kamposkezu minionig).
Mumia 2 mar joval gazabb volt, foleg mert kevesbe voltak benne jo poenok, es tulspilaztak minden szinten (tul sok akcio, tul sok cg, tul sok "fordulat" stb.)
Ha a harmadikban folytatodik ez a tendencia akkor szar lesz, de ha visszatalalnak esetleg az elso resz hangulatahoz, akkor lehet hogy jopofa lesz.
Amugy meg ne legyunk mar sznobok, miert ne lehetne Indyvel egy lapon emlegetni? (ha csak azert nem, mert Indy volt elobb, es mivel pulp kalandkent nagyon lerakta az alapot, nem igazan lehet megkerulni, meg minden hasonlonak nyulas szaga van :) )
Azert kivancsi lennek, ki milyen jo post-IJ pulp-kalandfilmet tud mondani?

georgie 2008.05.16. 23:32:05

Rollerrabbit!
Ha egy alkotást pusztán az alapján ítélünk meg, hogy mennyi befektetett munka van benne, valószínüleg Sztálin Fehér-tengeri csatornája a világ 8 csodája között lenne. Félretéve az iróniát, nem sajnálom a pénzt sem a szerverfarmból, sem a dolgos animátoroktól. Csak hát a művészeti vezető, esetleg a forgatókönyvíró(k) megérdemelnek egy nagy maflást.
A múmiafilmeknek régi, szép elődeik voltak, amelyek ma akár magyarázhatóak Hollywood idegen kultúrák iránti paranoid hozzáállásával, akár valami mással, de lefektették az ijesztgetős, filléres kalandfilmek alapjait.
Az a baj a Mummy 3-mal ránézésre, hogy semmi agymunkával fog kitermelni annyit, hogy a Mummy 4-et már tele tudják rakni dinoszauruszokkal.
Az Indiana Jones sorozattal meg szerintem azért sántít az összehasonlítás, mert anno Indy apjának egy esernyő is elég volt arra, hogy a cselekményt megmentse.
Amíg ezek a Mummy filmek a porondon lesznek, nem születhet meg pl. egy Rejtő-adaptáció, pedig nyáresti önfeledt szórakozásnak milyen kiváló lenne!

no: remélem nem gyötör tovább a sarkalatos probléma nemzetiségem felől.

LP 2008.05.16. 23:32:55

Eredetileg úgy indult ha jól emléxem,h minden eddigi múmiás akció filmből kilopják a lényeget és mi lesünk a technikán a látványon és jót röhögünk mert még vicces is lesz.
Aztán jöttök a színészi játékkal, meg baromságokkal, miért nem K.Eastwood rendezi, és mondjuk Jack Nicholson játszik benne? :D
Remélem kínai akciókból még lesz mit kilopni és a viccek sem fogynak el,
na pá

georgie 2008.05.16. 23:39:43

Rotten Tomatoes -> The Mummy : 53%
"összkritikai siker világszerte"

Jó post-IJ kalandfilm a Hellboy (vagy akinek nem tetszik, esetleg a Faun labirintusa), Az első Pirates of the Caribbean, a Grimm tesók, de a horizont tágul, minél jobban belegondolunk.

Chavez 2008.05.16. 23:59:50

Mivan? A Múmia-filmek miatt nem születhet Rejtő adaptáció? :O

_Henrik_ 2008.05.17. 00:00:21

"A negatívum: ez egy akkora baromság lesz, hogy a fal adja a másikat."

Márminthogy a Nagy Fal. öhöhöhö

bocsánat...

mummy 2008.05.17. 00:23:42

baromi jo lesz :)

!/%\" · ezt nemtommi 2008.05.17. 02:54:48

japánautós 2008.05.16. 20:41:01
"WF: azt a kényes izlésedet...
Mummy filmek a műfaj legjobbjai közé tartoznak. Ne csináld a blogot, ha műfaji fenntartásaid vannak"

milyen műfaj, te istenáldotta, szerencsétlen, hülye fasz?

Páneurópai Harci Kos 2008.05.17. 07:37:27

A címindító(flamegeneráló) szöveggel kapcsolatban...
nem értek egyet:D
Könnyed esti szórakozás kategória nálam.
(Jet Li-t meg amugyis szeressük:)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2008.05.17. 07:40:25

Chavez, áruld már el Jet Li miért szar szinész...

cyd 2008.05.17. 09:14:59

georgie!
Grimm testvérek? Nemá'! Azt csak Peter Stromare játéka emelte ki a nézhetetlen szutyok kategóriából, na jó a két nőt még jó volt nézni (Monica Bellucci, Lena Heady)

Az a furi, hogy a cím alapján úgy gondoltam, hogy a szerzőnek a Múmia legalább tetszett és most bánja, hogy brand és tömegtermék vált belőle, de hogy abszolút szarnak tartja az egészet, így nem is értem miért írt róla? :)

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2008.05.17. 09:29:25

a múmia-sorozat csak annak jelenthet könnyed nyáresti szórakozást (incl. kabócazümmögés), aki esténként még mindig azzal hitegeti magát, hogy csak azért nézi a barátok köztöt, mert annyira elkészült a nap végére a sok melótól:))

Geo 2008.05.17. 10:56:51

Kedves Fikázók,
szánalmasak vagytok mind, akik álintelligens, sznob dumákkal kritizáltok mindent, amit csak lehet. Csordaszellem? Csak mert a post írója azt írta, hogy ciki? Ha úgy indított volna, hogy alig várja, akkor már tetszene Nektek is életetek legjobb filmje lett volna? Kedvenc jelenetetek lenne, amikor az egyik pap koponyáját baseball ütéssel lövi ki a világûrbe Brendan Fraser? Ugyanmár!
Jet Li szar? Láttátok a Hero-t? Látta bárki is? Abban a kategóriában, ahol ô filmeket készít, évek (évtizedek) óta nincs nála nagyobb tehetség. Nem jön át Nektek a Kelet üzenete? Jogotok van hozzá, persze. De csak azért, mert nincs benne percenként káromkodás, pöcsrázás, lehet, hogy színészet, ami a vásznon történik.
Az elsô Múmia film szerintem jó volt, a második nem, a forgatókönyv hibája és a valóság és az animáció rossz aránya miatt.
Lehet, hogy a harmadik nagyon rossz lesz. De nem Jet Li, Brendan Fraser, vagy a többiek miatt. Hanem mert Indiana Jones sztorijához hasonlítjátok, ami baromság. Amiben azért jelezném, nem kevés blôd dolog van.
De mi szeretjük. Mert magyarok vagyunk. És a magyar mindent szeret...

Cho. 2008.05.17. 11:16:11

Ez a hir most megszépitette a napomat :) Imádom az első két részét :) Ezt is megnézem természetesen.

JasonNorth 2008.05.17. 12:39:31

Ennyi rosszmájú hozzászolást... Mi a fene van veletek emberek?
A Múmia 1 nagyon jó volt és a kettő is egész pazar lett csak pl nekem az idegesítő kisgyerek nem tetszett(jó megrugdostam volna). Én örülök, hogy vannak ilyen rendezők mint pl S. Sommers, aki hsználja a fantáziáját és nem önti ránk a japó rímékeket. Én szeretem az ilyen kaland-fantasy filmeket mert jól szorakozom rajtuk és szeretem, hogy vannak hősök, jopofa mellékszereplő akik vagy kincsek miatt vagy éppen egy gonosszal veszik fel a harcot. Isten ments, hogy ezek a filmek is a scifi sorsára jussanak és elvetve 10évente 1 ha bajön a moziba(de az se vérbeli scifi). De ha mindenki igy fogadja őket hm...Szegény Indy ha tudná, hogy a moziban, majd egy egész kivégző osztag fogadja majd rajongók helyett. Monstanság amúgy is ritka az igazán jó mozifilm és még azt is fikázzák.

Mrazenec 2008.05.17. 13:09:58

"aki esténként még mindig azzal hitegeti magát, hogy csak azért nézi a barátok köztöt, mert annyira elkészült a nap végére a sok melótól"
bár a lelkem visszaretten a kötekedéstől, mégis leírom, hogy noha csalódni fogsz, még egy nyomorult részt sem láttam a barátokközt című szutyokból...biztosan jó lehet csak olyan filmeket nézni, ahol a főhős húsz percig nézi a tapétát majd felnyitja az ereit, miközben francia egzisztencialistákról értekezik, ám én mégis maradnék a kabócazümmögős (sic!) estéken olyan filmeknél ahol vannak szerethető hősök és ergya gonoszak meg csihi-puhi, meg kacagás...P. Almadovart meg meghagyom azokra az estékre, amikor minden mindegy alapon Cohenre csomózom a kötelet...
M
ps: Jet Li meg szeretve vagyon és kész

Chavez 2008.05.17. 13:21:01

Jet Li nem szar színész, mert ahhoz, hogy valaki szar legyen, színészkednie is kell. Jet Li-nek van egy darab arca, és mindenre azt használja. Nem utálom őt, csak nem tartom színésznek, sokkal inkább harcművésznek.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.05.17. 17:21:39

az első múmia jó. a második múmia mocsadékszar. a harmadik múmia nem érdekel.

na most már nyugodt a napom, ma is érdemben hozzászóltam valamihez. :)

xyzdg1981 2008.05.17. 18:32:15

A második tényleg kopipaszta első rész megnyomva szteroiddal, de plázamoziként elment... Az elsőt meg én is bírtam, de ez... már akkkor szénné röhögtem magam, amikor a "Jet Li, mint főmúmia" koncepciót meghallottam; bírom az öreget, de azér' ennyire ne legyen már pénzszűkében...
Szegény Michelle Yeoh meg hogyhogy nem talál magának Kínán kívül rendes szerepet... Ehh, na mindegy

xyzdg1981 2008.05.17. 18:35:44

Chavez · geekz.blog.hu 2008.05.17. 13:21:01

Akkor uez áll Steven Seagalra is? :))

Chavez 2008.05.17. 18:53:51

Persze, csak neki egy arca sincs! :)

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.05.17. 18:58:54

Dehogynincs, kettő is: egy csúnyán meg egy komolyan-csúnyán néző arca.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.05.17. 19:46:17

két arca van, az egyik a komoly a másik a szakács.

Geo 2008.05.17. 20:49:53

Chavez:
Nem tartod színésznek Jet Li-t?
Harcmûvész, ebben igazad van, konkrétan jelenleg az egyetlen, aki felvállalta azt a hálátlan szerepet, hogy a nyugaton népszerûsíti a keletet. Persze azért ne sajnáljuk, betegre keresi vele magát. Nehogy valaki Jackie Chan-t, vagy van Damme-ot, esetleg ezt a Steven Seagalt említse, mert kiborulok...
Jet Li a filmkészítés egy olyan ágában tölt be meghatározó szerepet, amely duplán, ha ugyan nem triplán nehéz. Miért?
1. Mert ebben az ágban (akció) nincsenek olyan forgatókönyvek, amelyek bonyolult megformálást igényelnek, tisztelet a kivételnek. Az átlag ember ha akciófilmet akar nézni, sok bunyóval, nem akar bonyolult gondolatokon elmélkedni.
2. Mert nehéz úgy eladni a harcmûvészetet Neked és nekem, mindenkinek, hogy tudja, hogy amit a filmen ô harc címén mûvel, az nem az, hanem egy amerikanizált gumicukor, amit mielôtt ô megkapta, már vagy húszan megrágták, formálták és kiköpték. És a végén lett valami, amire Te azt mondod: húúú, a szentségit, láttad azt a rúgást? Ô meg mosolyog és azt gondolja, ilyen szarokat 6 évesen kellett csinálnom, Te ezért fizetsz nekem, hát parancsolj...
3. Mert bár biztos vagyok benne, hogy el tudna játszani komolyabb feladatokat, nem fog kapni. Miért? Mert hozzá ezek a szerepek illenek, dolgozik a skatulya, ha sikeres vagy valamiben..

Ez úgy hangzik, mintha kritizálnám, pedig a legnagyobb tisztelet szól belôlem.

Mondom, nézd, nézzétek meg a Hero-t mondjuk négyszer, ahogy én tettem. Hogy megértsd az alapjait.
Mert az filmkészítés a csúcson, az színészet a javából, ami abban történik.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.05.17. 23:11:40

hát akkor azt hiszem kivágom az aranypolgár dvd-m az ablakon.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.17. 23:32:56

Én meg utána dobom a Hitch dobozaimat :)

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2008.05.18. 08:34:39

én meg a kedvenc "tapétanézős" (by mrazenec) "pöcsrázós" (by geo) filmemet.

sejk 2008.05.18. 13:14:40

a mumia fasza volt, over the top, de pont ezert. de azt nem bocsatom meg, hogy az arulo fasz megint magyar lett benne... :) (lehet, hogy ezert fikaztok?)

a masodik mar hulyeseg volt, de en azt is elveztem

ez meg nagyobb hulyeseg lesz, de azert gatling geppuskak vs. yeti vs. agyaghadsereg vs. barmi mas az rulez

hogy mennyire volt siker... hat vilagszerte tobb, mint 400 millat csinalt mindket resz, johogy kell egy harmadik (meg ugye a rendezofaszikam jol megegett a tobbi projektjevel)

travis 2008.05.18. 15:27:53

Rob Cohen, bazzz!!
Az ő neve akkor szokott előkerülni, amikor már Alan Smithee sem vállalja....:)))

Beyonder 2008.05.18. 20:20:10

Jet Li témához: a Danny the Dogban egész színész-szerű volt...

Geo 2008.05.18. 22:50:35

Bakfitty: Aranypolgár? Láttam. Igazán remek darab. de tényleg, miért hasonlítod össze egy olyan filmmel, amely teljesen más célt szolgál? Az Aranypolgár mûvészfilm, a jó értelemben vett rétegeknek szól, azoknak, akik mernek gondolkodni.
Rossz hírem van számodra. A Hero-n is lehet gondolkodni. Csak Te sosem fogsz, annál nagyobb sznob vagy.
Ja és még egy rossz hír NEKED: én is szeretem Orson Welles-t, csak nem dugom a fejem a seggembe csak azért, mert nem ismerem és nem akarom megismerni a keleti kultúrát.

Ja, és még egy kérés, VVEGA-nak: Ha Hitchcock-ra gondolsz, írd ki teljesen, megérdemli az az ember.
Különben ha így írod, azt hiszem, Will Smith rajongó vagy és kezded hiteledet veszteni a fikázásban.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.05.19. 10:24:06

Geo: majd egyszer leülök veled sörözni és elbeszélgetünk ezekről a dolgokról, addig ne beszélj rólam látatlanban ilyeneket, mert kurva nagy tahóság.

Geo 2008.05.19. 11:34:41

bakfitty: másokat látatlanban letahózni nem az a viselkedés, amely hitelessé teszi felháborodásodat.
Hol van itt a sztoikus nyugalom? "...hanem aki arcul üt téged jobb felől, fordítsd felé a másik orcádat is"
Sosem fogunk sörözni, tartok tôle. Már abban sem tudnánk megegyezni, hogy hol találkozzunk...

De ugye ez a blog nem Rólad és nem rólam szól, hanem Jet Li-rôl. Úgyhogy hadd másolom ki becses soraid és küldöm vissza Neked
ÚGY, MINT HA JET LI ÍRNÁ NEKED:

Bakfitty: majd egyszer leülök veled sörözni és elbeszélgetünk ezekről a dolgokról, addig ne beszélj rólam látatlanban ilyeneket, mert kurva nagy tahóság.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2008.05.19. 17:39:08

rólam semmiképp, de rólad egyre inkább.

hakaba 2008.05.20. 18:28:35

Feri megint indulatokat generált, hihi.

témához csak annyit, hogy szórakozzatok, de mértékkel. :P

Vazeljevics · http://www.post.sk 2008.06.25. 17:37:23

Cso srácok! Az egyikotok piszkálja, a másikotok meg be van szarva utána én csak annyit tennék hozzá ehhez hogy amíg nem láttátok nemkéne se lecseszni se beszarni utána!Na cso

Vazeljevics · http://www.post.sk 2008.06.25. 17:37:28

Cso srácok! Az egyikotok piszkálja, a másikotok meg be van szarva utána én csak annyit tennék hozzá ehhez hogy amíg nem láttátok nemkéne se lecseszni se beszarni utána!Na cso
süti beállítások módosítása