Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Neil Marshall-interjú

2008.04.12. 08:33 Wostry Ferenc

Jelenleg, legalább is számomra, nincs izgalmasabb műfaji filmes Neil Marshallnál. A rendkívül szórakoztató Dog Soldiers után megrendezte az évtized eddigi legjobb horrorfilmjét, a Descent-et, és alig várom, hogy láthassam legújabb opuszát, a poszt-apokaliptikus hommage-filmet, a Doomsday-t. Ebben a három részre szabdalt videointerjúban eddigi karrierjéről és a tervezett projecjeiről mesél.

12 komment

Címkék: interjú scifi horror

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr71422151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.04.12. 10:55:07

A Dog Soldiers valóban jó volt, de nálam a Descent az év egyik legrosszabbja volt. Lőjetek

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.04.12. 11:25:50

Descent... a csajok közepesen idegesítőek voltak, bár azt se tudtam, melyik-melyik, úgyhogy izgulnom sem volt kiért. Az eseménydúsabb jeleneteknél századmásodpercenként vesztettem el a fonalat (gratulálok a vágónak); a film címe meg lehetett volna "A homály" is, mert bárhogy tekergettem a gammát, a szürkehályog valahogy nem akart leszállni a filmről.

virtualdog 2008.04.12. 11:30:59

A gagyi orkszerű szörnyek megjelenésétől kezdve én csak röhögni tudtam a filmen, de azóta többen győzködtek, hogy a Descent annyira jó film, hogyha nem tetszett, akkor én vagyok hülye (vagy túl sokat ittam aznap éjjel), és nézzem meg újra.

tonydamato 2008.04.12. 12:58:09

The Descent: én már hatszor láttam; először 9 pont volt, aztán úgy a harmadik megtekintés táján kapcsoltam, hogy "hé, ez azonnali klasszikus." Szóval 10-es, egyike legkedvencebb horrorjaimnak.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2008.04.12. 14:52:46

A belinkelt interjút vette a fáradtságot bárki megnézni? Tudom hogy a honi angoloktatás katasztrofális, de azért meg lehet vele próbálkozni... Marshall eszméletlenül szimpatikus figura.

xyzdg1981 2008.04.12. 15:44:08

Én megpróbálom, mert már így fejre is bejön... :) A Descenttel én inkább "az örök szkeptikust" játszom: megvárom míg látom aztán...

sejk 2008.04.12. 15:49:50

Csatlakozom. Amióta Feri leírta, hogy a Decent az évtized horrorfilmje, azóta gyanús...

A Dog soldiers tényleg szórakoztató volt.

clive 2008.04.12. 19:19:10

Dog soldiers szerintem is szórakoztatásban remek egyfajta Aliens erdőben, farkasemberekkel:)
A Descent meg tényleg az utóbbi évek egyik legjobb horrorja. Az a fajta klausztofóbiás, elszigetelt hangulat amit áraszt, azt nem sok filmnek sikerült elérnie.
Én Marshalltól annak a filmötletének a megvalósítását várom amiben Hugh Jackman játszana és ami pár aranyásó tragédiáját mesélné el. A történet hasonló az Életben maradni-éhoz.

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2008.04.12. 21:13:12

én kérek elnézést a Descent-tagadó kollégáim nevében, kasztrálásuk folyamatban van...
Marshall meg tényleg kedvesmre való figura, de ezt már leírtam amikor belinkeltem egy vele készült interjút...

2008.04.14. 08:30:19

Én meg pont, hogy ezer éve nem láttam ilyen fasza torzókat, mint a barlanglakók.

hakaba 2008.04.15. 12:36:21

amíg meg nem jelentek a "torzók", addig klausztrofóbiás voltam, aztán fellélegeztem...
süti beállítások módosítása