Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Crazy Covers: HANDS OF STEEL

2008.03.22. 16:22 Wostry Ferenc

Nomen est fucking omen: legújabb sorozatunk klasszikus VHS-borítókat ömleszt a nagyérdemű elé. Mivel rajongói tömegekkel egyetemben jómagam is meg vagyok győződve, hogy a VHS-borítók egy külön művészeti ág volt, így nem hagyhatjuk, hogy mindenféle multimediális változásaok (Blúréj? Mi a faszom az?) a feledésbe taszítsák őket.

Elsőként íme a Sergio Martino-féle Hands of Steel (Vendetta dal Futuro) japán borítója, amelyen az eredeti posztermotívumot a szokásosan állat japán kandzsik borítják. A hátoldalon Daniel Steel... ja elnézést, Daniel Green és John Saxon emocionál egyszerre, egyik kínjában, a másik fegyverlóbálás-keltette orgazmusában. És a domináns szín a kék - always cool!

13 komment

Címkék: scifi cover eurocult

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr90392419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clay 2008.03.22. 16:35:54

Igen, ezzel teljesen egyet értek, hogy a vhs boritó egy külön művészeti ág! :D
Azért a dvd-borítók is ütnek néha...

vittorio 2008.03.22. 16:56:19

Kúl! Jöhet a következő!

clive 2008.03.22. 17:28:09

"Nomen est fucking omen: legújabb sorozatunk klasszikus VHS-borítókat ömleszt a nagyérdemű elé. Mivel rajongói tömegekkel egyetemben jómagam is meg vagyok győződve, hogy a VHS-borítók egy külön művészeti ág volt, így nem hagyhatjuk, hogy mindenféle multimediális változásaok (Blúréj? Mi a faszom az?) a feledésbe taszítsák őket."


ez az egész mondat úgy igaz hogy kőbe kéne vésni:)
Mellesleg megvagyok győzödve hogy a blue rayt a dvd is bőven túléli.

Chavez 2008.03.22. 17:59:00

A VHS borítók sajátos látványvilága azért nagyrészt a filmek plakátjainak design-ján alapszik. Én inkább azokra mondanám, hogy külön művészeti ágat képviselnek.
De az biztos, hogy a díszdobozok, meg a blúréj megjelenésével együtt sajnos kezd eltűnedezni ez az egész borítóművészet. :(

Beyonder 2008.03.22. 18:31:30

Ezt nem vágom: miért ne lehetne egy Blúréj lemeznek is olyan borítója, mint egy vhs-nek vagy dvd-nek? (Akik még nem láttak BR-t: pont úgy néz ki, mint egy dvd, csak sokszorosa a kapacitása.)

Chavez 2008.03.22. 18:48:48

Mert kisebb. És előbb-utóbb még kisebbek lesznek az adathordozók, tehát a tokok is. Gyerekként imádtam a hagyományos hanglemezek színes-szagos-szélesvásznú, kinyítható borítóit, manapság meg már mp3 van. (Sóhaj!)
Na jó, engem persze nem zavar a fejlődés, csak hát ugye a nosztalgia! :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.03.22. 20:04:53

Én is akartam ilyen sorozatot a blogra anno, degyakorlatilag a zsblog elkezdett az ilyen filmekről írni, így az összegyűjtött videókat és képeket ki is töröltem:)

partizán 2008.03.22. 21:08:14

a ponyvaregénynek is nagyon cool volt a VHS boritója ... igaz FERENCCCC ?

clive 2008.03.23. 10:15:18

Emlékeztek a Hullajó magyar borítójára? az kegyetlen volt. Meg is van nekem itthon , mert elkrétem a tékából miután tönkrement a kazi:) Iylen szövegek: műfaj: újzéladni vérbentocsogó + nézzen bele rögtön kifordul a bele :))) Amugy meg a VHs-ek korában imádtam tékákba járni. Úgy eltudtam régészkedni hogy akár órákig elvoltam csak azzal hogy nézelődtem.- Végén már kivűlről fújtam mi hol van:)Ráadásul olyan kincsekre lehetett találni amire manapság sajnos már nem lehet.

Beyonder 2008.03.23. 10:46:48

"Ráadásul olyan kincsekre lehetett találni amire manapság sajnos már nem lehet."

Dehogynem. Lásd: cinemageddon

Amúgy nálam is a Hullajó műfajmeghatározása (vérbentocsogó) késztetett arra, hogy kikölcsönözzem a kazit. :)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2008.03.23. 10:51:25

Igen? Töltsd már le nekem akkor légyszives a SZERELMI VÉRSZOMJ magyarul szinkronizált változatát onnan... :)

mano · http://mano.kepregeny.net 2008.03.23. 21:56:19

Ha már vasmarok: melyik volt az a film, amiben egy kiscsávónak volt valamelyik keze robotilag pótolva, és az elején volt benne egy jelenet amiben ki akarták neki csavarni, és nem értette a főgonosz, hogy nem tudja...?

Dr. Benway 2008.03.24. 00:24:44

Az a nagyszerű Halálhozó 3000 (Exterminators of the year 3000) lehetett...
aztán lekapták a kezét 2 motor segítségével.
Ugyanolyan finomság ,mint a Hands of steel.
süti beállítások módosítása