Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Filmbemutató: DOOMSDAY

2008.01.16. 07:57 Wostry Ferenc

Na VÉGRE itt az általam (De La Iglesia Oxford Murders-e mellett) legjobban várt film bemutatója. Menekülés New Yorkból + Mad Max + úgy az összes nyolcvanas években készült poszt-apokaliptikus film = Doomsday.

24 komment

Címkék: scifi akció filmbemutató kaland

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr53299249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

travis 2008.01.16. 10:24:23

Hát, elég gyengusnak tűnik. Pont az általad is említett ok miatt. Ez a nyolcvanas évek, azóta már kifulladt zsánere. Olyan mint a western, R.I.P.
Malcolm McDowell szerepeltetése is csak rátesz erre. Meg ez a harcos amazon típus már a könyökömön jön ki. Aki erotikusan búgó hangon mond tökös dumákat, két csapás között.

clive 2008.01.16. 11:49:59

Szvsz van rá esély hogy ütős lesz. Neil Marshal jó rendező (faraksemberes filmekbe is életet lehelt) ebbe is fog. Én szeretem a poszt apokaliptikus filmeket. Viszont egyetértek veled travis hogy a harcos amazon nő már sokszor kurva nevetséges (pl Die hard 4, meg ugy kb minden mai amcsi film)és egy ilyen filmbe inkább egy kiégett ölőállat kéne nem egy terminator csaj.

vittorio 2008.01.16. 11:58:38

Ilyen szar, a filmhez minden kedvem elvevő bemutatót rég láttam. Ha ebből, csak egy nézhető film kisül, már annak is fogok örülni. Remélem tévedek, és fasza lesz.
Feri te meg is nézted ezt a bemutatót vagy csak a linket raktad fel?

ebolacola 2008.01.16. 12:19:24

hangulatos kis darabnak igerkezik. a noi foszereplot meg szurnam.

Chavez 2008.01.16. 12:28:08

NBekem bejövős, bár nincsenek magas elvárásaim egy ilyen filmet illetően. Nekem ugyanis elég, ha az a poszt-apokaliptikus hangulat teljesen átjön, a sztori meg másodlagos. Kíváncsi maradtam!

travis 2008.01.16. 12:38:29

"elég, ha az a poszt-apokaliptikus hangulat teljesen átjön"
Úgy látom CGI-cunami lesz, úgyhogy a sivár apokalipszis hangulat ugrott.

rockatansky · http://filmattak.freeblog.hu 2008.01.16. 13:12:07

travis 2008.01.16. 10:24:23

ez így ebben a formában nem igaz, a posztapok épphogy újra menő, nem lehet nem észrevenni a tendenciát az elmúlt években. a kérdés itt inkább az sztem, hogy az egyik legtökösebb zsánerrendező, aki a semmiből már kétszer elég alaposan megkínálta a gyanútlan júzereket, mit tud, ha túllép az eddigi minimalista, izolált horrorközegen (erdő, barlang), az egyszámjegyű szereplőgárdán meg a tesco-gazdaságos költségvetésen. részemről ezt a '80-as éveket és az újkori zombis cuccokat egyszerre idéző lerohadt posztapok világot nem tudom nem komálni, ezenkívül dog soldiers alapján azért nagyjából be lehet lőni, hogy marshall hogyan is képzeli az akcióhorrort (ráadásul itt 30 milliós relatíve bigbudgetből garázdálkodhat, ami kábé pont 30 millióval több a dog soldiers-hez képest). plusz még sean pertwee is befigyel, más kábé már nem is kell. doomsday is coming, fuckyeah.

travis 2008.01.16. 13:18:43

rock,
Neil Marshall kurvajó, a Descent-et nagyon szeretem.
De ha csak erre a trailerre hagyatkozom, akkor inkább érzek hi-tech fétist, a kamera mellett épphogy elrepülő digitális bumeránggal, hirtelen belassuló robbanásokkal, meg reklámautóval, mintsem madmax-es kopárságot. Nekem az az apokalipszis. Meg a 28 nappal később üres Londonja.

Santito · http://geekz.blog.hu 2008.01.16. 13:46:29

számomra minden posztapok film welcome, ráadásul a Dog Soldiers-t az egyik legszórakoztatóbb darabnak találtam a zsánerében...

egyszóval megnézős darab lesz ez...

groundwalker 2008.01.16. 15:33:34

"Nekem ugyanis elég, ha az a poszt-apokaliptikus hangulat teljesen átjön, a sztori meg másodlagos."
Egyetértek! De itt szerintem pont ez hiányzik. Steril. Nekem.

Bomarr 2008.01.16. 16:39:33

Neil Marshall már a Dog soldiersben is megmutatta, hogy nem feltétlenül veszi magát mindig túl komolyan... ha ez itt is kellő keménységgel és brutalitással párosul akkor ebből imho remek mozi lesz :)

virtualdog 2008.01.16. 18:46:08

Jobb minőségű trailerek:
playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?sid=55154963&sdm=web&pt=rd

Szerintem sincs nagyon posztapokaliptikus környezete (úgyhogy Feri pár sora után lelohadt az instant merevedésem a trailert látva), de azért a tökös akció és a dögös nők még így is ígérnek némi szórakozást. :D

frogman 2008.01.16. 22:08:34

Mindenki kihagyta a 2 legfontosabb szót: RHONA MITRA. Jelenleg ő a kedvenc hollywoodi műcsöcsösöm, s ezzel szerintem nem vagyok egyedül. :)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2008.01.17. 06:44:03

Vittorio, a link feltétele előtt megnéztem a bemutatót :P Állítólag direkt van a film ennyire "csízire" megcsinálva - az én csőrömet az bassza, hogy lehet, hogy túlságosan egy az egyben emel át dolgokat.

Köbli Norbert (törölt) 2008.01.17. 08:43:37

rhona mitra: istennő! már a sötétség harcosa című christopher lambert-szarban is messze ő domborított a legjobban. és kikérem a nevében is: a csöcsei igaziak! amúgy az előzetes messze jobban néz ki, mint pl. a menekülés los angelesből. vagy ezzel nem mondtam sokat?

2008.01.17. 09:27:38

rockatansky poszjához:
Egyfelől jó, hogy van lóvé. De pont akkor szokott elkurvulni a dolog. A szűkös költségvetés csodákra kényszeríti az alkotógárdát.
Azért remélem valamelyest jófelé billen a mérleg.
A Démoni harcosok /ritka nyomi cím/ és a Barlang mindenesetre adott hozzá némi bizakodást.

frogman 2008.01.17. 10:07:51

Én úgy tudtam, hogy esélyes volt Lara Croft szerepére és akkor plasztikázták meg, de annyiban nem számít, hogy valszeg sosem fogom megfogni azokat.

TheBerzerker 2008.01.17. 10:36:52

Nagyon kíváncsi leszek erre a filmre. Sokáig azt hittem, hogy a poszt apokaliptikus filmeket nem lehet elbaszni, aztán az I am Legend erre erősen rácáfolt. De azért itt mégsem a Hellblazer-t kiherélő átlag józsiról van szó.

Köbli Norbert (törölt) 2008.01.17. 13:27:51

már az is nagy megkönnyebbülés, hogy frickin' zombik és vámpírok nincsenek a közelben...

virtualdog 2008.01.17. 13:49:39

Majd a werkfilmben látni fogjuk, ahogy csalódottan állnak a munkanélküli zombi és vámpírhordák a kamera látószögén kívül, és nézik a forgatást szomorúan... :D

sejk 2008.01.18. 15:09:51

Úgy nézem, mindenkinek az jött le, ami nekem: ez nagyon straight to DVD-nek néz ki. Ha már beletettek egy "jókocsit", akkor miért nem olyat, amit Amerikában is ismernek, hátha legalább a kocsi meg a csaj elviszi a filmet. De egy Bentleyt?

gibson 2008.01.19. 21:46:43

Ha már beletettek egy "jókocsit", akkor miért nem olyat, amit Amerikában is ismernek

sejk, szerinted hol adják el a legtöbb Bentleyt a világon? :D

manu · http://www.azsiafilm.hu 2008.03.15. 09:28:55

Twitch Todd azt mondja, hogy jó. Nem is akármennyire!

twitchfilm.net/site/view/todds-very-short-doomsday-review/

Én hiszek neki.
süti beállítások módosítása