Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Filmhír: VAN ISTEN!!!

2007.12.27. 18:03 Wostry Ferenc

ugyanis a Coen-testvérek következő filmje egy szupervéres spagetti western lesz. Az IMDB-ről:

"Filmmaking siblings Joel and Ethan Coen are set to make their goriest film ever - a Spaghetti Western featuring scenes of primitive torture methods. The brothers, whose notoriously gory new film No Country for Old Men has been tipped for Oscar glory, are desperate to make a film about the days of cowboys and Indians battling it out in the Wild West of America. But - as Joel warns - it won't be one for the faint-hearted. He says, "We've written a western with a lot of violence in it. There's scalping and hanging ... it's good. Indians torturing people with ants, cutting their eyelids off." Ethan adds, "It's a proper western, a real western, set in the 1870s. It's got a scene that no one will ever forget because of one particular chicken."

Így kell ezt.
Egy remekművet egy grand guignol csodával kell megfejelni.

15 komment

Címkék: western hír

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr44276540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virtualdog 2007.12.27. 18:23:13

Kezdenek visszajönni a zsánerfilmek, méghozzá a legtökösebb fajták. Imádom. :D

Chavez 2007.12.27. 18:36:13

Biztos be akarták előzni Tarantinót! :) Hol forgatják?

groundwalker 2007.12.27. 19:46:56

"Írtunk egy westernt, mégpedig rengeteg erőszakos jelenettel. Skalpolni és akasztani is fognak benne... Ez csodás. Indiánok kínoznak majd embereket hangyákkal, és lesz olyan, akinek le fogják vágni a szemhéját."
Ez csodás! :D Nagyon remélem CGI nélkül (vagy úgy hogy ne vegyük észre)! Nem tudom mit várjak, mert Coen filmet én még azt hiszem nem láttam.

A No country... meg mikor jön a magyar mozikba (vagy mikor lesz már magyar felirat)? Mert ilyen agyon dicsért filmet mostanában nem láttam.

Tarantino is ilyesmit tervez? Én úgy tudtam II. világháborúsat szeretne Eddie Murphyval. Na az mekkora királyság lenne!!!

Chavez 2007.12.27. 20:17:05

Arra utaltam, hogy Tarantino klasszikus zsánereket felélesztő életművébe szerintem most következett volna a spagetti western.

xyzdg1981 2007.12.27. 20:26:35

1,5-2,5 órásra zippelt Dollár-trilógia enyhe Cannibal Holocaustos beütéssel?... nyamnyamnyam :)
Ui. úgy tudom QT a spagiwesternt letudta a Kill Bill-be spékelt utalásaival...

virtualdog 2007.12.27. 20:30:27

"Ez csodás! :D Nagyon remélem CGI nélkül (vagy úgy hogy ne vegyük észre)! Nem tudom mit várjak, mert Coen filmet én még azt hiszem nem láttam."

Egyáltalán, semmilyen Coent? o.o Fargo, Az ember, aki ott se volt, A nagy Lebowski, Miller's Crossing, Véresen egyszerű... ezek kutya jó filmek ám! Megéri pótolni! :)

RoFä 2007.12.27. 20:38:10

A Nagy Lebowskit ha teheted, akkor betépve nézd :D

groundwalker 2007.12.27. 20:44:28

No, akkor majd pótolom ha tudom. Bár az ember aki ott sem volt-ot majdnem láttam, csak valahogy nem voltam film nézésre hangolva, úgyhogy kikapcsoltam a tv-t. De majdnem! :D

RoFa: Nem, ilyesmire már nem vetemedek, így is alig emlékszem a "Félelem és reszketés Las Vegasban"-ra... :D

hatori 2007.12.27. 23:35:39

a Nagy Lebowskit lehet nem betépve is nézni?! :D

RoFä 2007.12.28. 00:31:39

groundwalker 2007.12.27. 20:44:28

Az ember aki ott se volt, az nagyon-nagyon szép festménysorozat, de nekem totál sterilnek tűnt, nem tudott mélyen megfogni. Ujjgyakorlat mestermódra. Ezt a hasamban beszélő sznob mondatja velem, mert persze elég kevés klasszikus noirt láttam, amik előtt elvben tisztelegnek. Biztos olvastam róluk valahol, és láttam a Harmadik embert is.

Viszont a Fargo és a Lebowski a világ legviccesebb filmjei közé tartoznak, pluszban a Fargo még elég drámai is, és súlyosan beteg agyilag. És a zenéje...

És lehet a Fószert nem betépve nézni, de legjobb így is meg úgy is, sokszor. Egyébként mindenki perfekt benne, de John Turturro mindent visz.

groundwalker 2007.12.28. 03:20:02

Jól van, meg lettem győzve! Felkerültek a listára. De ajánlom, hogy hacuka nélkül is jók legyenek! :D

ae · http://aeonflux.freeblog.hu 2007.12.28. 09:43:58

ez a tervezet kicsit westploitationnak :) hangzik, de várjuk szeretettel.
a no country pedig megérdemli a dicsőítést, a coenék legjobb filmje a miller's crossing óta:
aeonflux.freeblog.hu/archives/2007/12/28/kritika_no_country_for_old_men_2007_2/

virtualdog 2007.12.28. 11:30:16

"Az ember aki ott se volt, az nagyon-nagyon szép festménysorozat, de nekem totál sterilnek tűnt, nem tudott mélyen megfogni. Ujjgyakorlat mestermódra. Ezt a hasamban beszélő sznob mondatja velem, mert persze elég kevés klasszikus noirt láttam, amik előtt elvben tisztelegnek. Biztos olvastam róluk valahol, és láttam a Harmadik embert is."

Pont ez a lényege a filmnek, a főhős közönye, elidegenettsége, mely az utolsó, teljesen bizarr jelenetben csúcsosodik ki (az ufó...).

xyzdg1981 2007.12.28. 21:18:53

hatori 2007.12.27. 23:35:39
\"a Nagy Lebowskit lehet nem betépve is nézni?! :D\"
én úgy néztem és TOPPPPP volt (jó jó én én alapból zaki vagyok dehát... :))
süti beállítások módosítása