Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Könykritika: Stephen King - CHRISTINE

2007.12.13. 11:57 Wostry Ferenc

Smack my bitch up!

10 komment

Címkék: horror könyvkritika

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr37262577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RoFä 2007.12.13. 17:39:03

Navégre :D

...Az a véghetetlen haragja.

virtualdog 2007.12.13. 18:06:11

Muszáj mindig odabaszni egyet a közkedvelt cuccoknak? (Jelen esetben a Zabhegyező taposódik sárba "mellékesen".) Attól se lenne gyengébb a dicséreted, ha ezt kihagytad volna, de így még érzelmileg is befolyásolhatod az embereket, én legalábbis utólag észrevettem magamon, hogy az egész cikket úgy olvastam végig, hogy próbáltam támadási felületet tartani az általam nem is olvasott könyvön, csak hogy bebizonyítsam, mennyivel kevésbé jó, mint a Zabhegyező. Ennek persze nyilván nincs (nem lett volna) értelme, de a Zabhegyezős kiszólásnak se sok volt szerintem...

proci 2007.12.13. 22:41:45

ha szét akarod csapni Kinget, akkor a Ködöt olvasd el:).

mindenesetre a t novellái valamennyivel egységesebb képet mutatnak, mint a könyvei. a könyveknél azért nagy a szórás még műveken belül is.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.12.13. 22:49:04

Én szeretem a Ködöt, egyértelmű 50-es évekbeli b-film hommage (a kisregényről beszélek, a filmet még nem láttam, de ha tényleg az lett a vége amit internet szerte olvasni lehet, Darabont nagyon elbaszta.)

RoFä 2007.12.13. 22:53:06

A trailer alapján a sztori gyak. szóról szóra, a hangulat meg lehet hogy útközben elbaszódott.

A Christine film milyen? Sosem mertem megnézni, megvannak a saját arcaim a szereplőkhöz :D

Bajtai András · http://bajtaiandras.hu 2007.12.14. 14:24:27

A köd kapcsán senkinek sem tűnik fel, hogy A köd-ben King egy az egyben lenyúlta King Lovecraft sajátos írástechnikáját, bevett fordulatait stb, jó novella, vagy elbeszélés ( a tököm tudja, hány oldaltól hány oldalig mi micsoda), de nem több, mint egy Lovecraft-hommage, egyszerűbben: Lovecraft-nyúlás.

Monsineur Löwenstein 2007.12.14. 18:56:23

Ezt mikor is tagadta Stefán?

RoFä 2007.12.17. 14:46:33

Van ennél bevallottabb Lovecraft "nyúlás" is, egy másik, rövidebb novella. Nyugtalanító írás, és kicsit nincs lezárva. Szerepel benne egy rendőrörs, erre emlékszem, de a címére és egyéb dolgokra nem.
süti beállítások módosítása