Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Riport a Halloweenes vetítésről...

2007.11.04. 19:56 Wostry Ferenc

...a pécsi(!) Epresso munkatársainak tollából.

5 komment

Címkék: horror riport

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr75218355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

virtualdog 2007.11.04. 22:53:54

"A Műjégpálya melletti helyszínt azonban nem is olyan egyszerű megtalálni."

Na ja... pesti létünkre a Műjég előtt elbizonytalanodtunk (a liget felé számozzák az Olofot?!), megkerültük a Hősök terét, elmentünk a Gundel előtt, internetközeli ismerőseinket hívogattuk (sikertelenül), és közben szép lassan rájöttünk, hogy hol KELL lennie a Novusnak, ha van egyáltalán ilyen hely. Ezután majdnem betörtünk az 'A' épületbe (öt perc késés ide vagy oda, ha már itt vagyunk, bejutunk!!!), de az éjjeliőr szerencsére kihajolt a fülkéjéből és megmondta, merre tovább... :))

Oscee 2007.11.05. 00:09:07

Én is alig találtam meg, és az A épületbe is majdnem bezúztam :D Bár én az első filmen nem voltam ott...
Amúgy azt a klasszikus horror trailereket el lehet érni valahol? Párat lehet, hogy megnéznék, de már csak a Vampyres meg a Wizard of Gore címekre emlékszem :)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.11.05. 05:49:51

Ami ment, annak a címe az volt hogy SHOCK O'RAMA SHOCK SHOW, a Something Weird Video trailer-összeállítása. Ha ez segít...

Oscee 2007.11.05. 15:19:32

Kösz, a Something Weird honlapján fenn vannak a címek, amik voltak az előzetes-válogatásban :)

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.11.05. 16:12:28

A helyszín feltalálását én fél óra után feladtam és beültem egy taxiba.
süti beállítások módosítása