Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Filmbemutató: HATCHET

2007.09.05. 19:18 Wostry Ferenc

"Húsz év óta a legjobb slasher", "a horror új sztárja"; ilyen és ehhez hasonló dicséretekkel illetik Adam Green filmjét illetve a történet "hősét", a szörnyszülött Victor Crowley-t. A Hatchet szeptember 7-én kerül az amerikai mozikba, s bár az előzetes hangulatos horrort ígér, eredetiségnek nyoma sincs benne.

12 komment

Címkék: horror filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr59158252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PinkHell · http://geekz.blog.hu 2007.09.05. 20:13:51

Őszinte kérdésem, hogy vajon egy horrornak kell-e eredetinek lennie azon túl, hogy eladdig nem látott vitalitást és nyersességet mutat fel?

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.09.05. 21:33:34

Csak azt szeretném megélni, hogy lesz olyan horror napjainkban, amiben nem lesznek tizenévesnek kiadott 30 közeli csajok...

PinkHell · http://geekz.blog.hu 2007.09.05. 23:30:13

LCS: nade sztem ez egy baszomjó film lesz. :-O Vagy csak én érzem így?

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.09.06. 12:00:08

Megnéztem (ez az internet, ez azé' valami! ;) John Carl Buechler effektjei szenzációsak, mind old school, mind nagyon brutális és mind nagyon kidolgozott. A film maga egy az átlagnál viccesebb és kicsivel jobban megrendezett slasher, de nem dobtam hanyatt magam tőle. A Wilderness sokkal jobb (meg az más is.)

moRtiZ 2007.09.11. 00:20:09

Kozeljovoben meg kell nezni, mese nincs. :)

JasonNorth 2007.09.18. 22:22:50

Én láttam a filmet és szerintem nagyon jó. Ami nekem igazán bejött, hogy nem húzzák az időt felesleges locsogásokkal. Kimennek a szigetre aztán jön a nyisz-nyasz-nyüsz meg a satöbbi.:) Gore jelenetek ezerrel, vér, sikoltozások és egy kis humor. A gyilkos pedig tisztára lehetne Jason W. rokona is.:)

Chavez 2007.09.28. 14:53:49

Elsőosztályú effekt! Honnan van ez?

Chavez 2007.09.28. 16:23:38

Nagyon tuti, ezekután már mindenképpen meg kell néznem!

valens 2008.12.17. 19:39:46

Olyan jókat írtatok, hogy megnéztem a filmet. Kicsit rövidnek tűnik, de legalább "VELŐS" :D és persze hatalmas poénok vannak benne.. pl amikor a srác nem akar lejönni a fáról :D "holnap küldünk valakit" :D
1x mindenképp érdemes megnézni, és ha valakinek tetszik akkor ajánlom még a Temető kapui illetve az Embertelen pók c. fantasztikus alkotásokat. :D
süti beállítások módosítása