Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Filmelőzetes: ALIENS VS PREDATOR - REQUIEM (ALIEN VS PREDATOR 2)

2007.08.25. 09:35 Chavez

Az éjjel felkerült a netre az év egyik legjobban várt filmjének, az Alien Vs Predator második részének az előzetese! A trailer alapján, az Aliens Vs Predator - Requiem címen futó film, egy igazán látványos, és akciódús mozinak ígérkezik. Ezt támaszthatja alá az a tény is, hogy rendezői szék(ek)be ezúttal egy olyan testvérpár került, akiknek bár ez lesz az első rendezésük, de a vizuális effektek terén már mindketten igazi veteránnak számítanak. Colin és Greg Strause többek között olyan filmek látvány-munkálataiban működött közre, mint pl. a Terminátor 3, a Fantasztikus 4-es mindkét része, az X-Men 3, vagy éppen a 300. A Paul W.S. Anderson által jegyzett, kimondottan gyenge és vértelen első rész után, további bíztató jelnek vehetjük, hogy a második rész már R besorolást kapott. A teljesen ismeretlen színészek közül, egyedül talán Steven Pasquale neve lehet ismerős, aki a nálunk is futó Ments Meg! című sorozat Sean Garrity-je. A galaktikus ragadozók összecsapására ezúttal a jelenkori Föld bolygón, pontosabban egy coloradoi kisvárosban kerül majd sor, a harcból pedig természetesen most sem maradnak ki az emberek. A film amerikai bemutatója pont Karácsony első napjára esik majd, reméljük szép ajándék lesz. A tovább-ra kattintva megtekinthetjük az előzetest, illetve innen akár többféle minőségben le is tölthetjük.

27 komment

Címkék: scifi horror filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr96148433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beyonder 2007.08.25. 09:48:56

Sean Garrity-nek (illetve a színésznek) a zseniálisan bamba arca a védjegye, nagyon nem tudom komoly szerepben elképzelni, de meglátjuk...

Chavez 2007.08.25. 13:05:25

Én is pont ezen gondolkodtam! :) Egyébként a karaktere neve Dallas lesz, nyilván a Nostromo kapitányának valamelyik őse! Biztos nem mesélt az unokáknak az Alienekről!

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.08.25. 15:28:35

Engem "csak" az zavar, hogy a két szörnyikont újabban futószalagon legyártott B kategóriás filmekben teszik nevetségessé...

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.08.25. 15:32:54

Ezt a filmet egyébként - az előzetes alapján - Predator 3-nak tudnám elképzelni, alien-ek nélkül.

rolo tomasi · http://www.oriasi.blog.hu 2007.08.25. 15:47:22

Az Alien alapművek méltatlan lejáratása tovább folytatódik ezzel blőd filmmel.Szakadjon rá egy mázsa szar arra aki ezt kitalálta!

Chavez 2007.08.25. 17:01:06

Nos, ha választhatnék, én is inkább külön-külön filmekben látnám őket, de most valahogy van bizodalmam ebben is. Nekem már az is elég, hogy azt a kókler Andersont nem engedték a közelébe!

mikka 2007.08.25. 17:02:53

hat igen emberek, nehez manapsag jo szajfaj filmet talalni..haldoklik a mufaj.
az utolso ami igazan tetszett is az a mars mentoexpedicio volt....
hany eve is?

TheBerzerker 2007.08.25. 18:36:02

Ezzel nem értek egyet. Vannak mocsokjó sci-fi filmek csak azonban nem nyálivúdból jönnek.

Chavez 2007.08.25. 18:44:12

Én is úgy gondolom, hogy vannak jó sci-fik, csak most éppen nem olyan divat, mint anno! Szerintem a Mars Mentőakció pont nem egy jó sci-fi, de ez magánvélemény!:)

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.08.25. 19:26:09

...és sajnos a Sunshine sem az. Anyira sovány a sztori és a cselekmény, hogy megnézése után fél órával már el is felejtettem az egészet...

rockatansky · http://filmattak.freeblog.hu 2007.08.25. 22:35:50

egyetértek, pont mostanában húztam be újra sunshine-t, és inkbb lefelé mozdult el az értékelés, mint felfelé. hozza a kötelezőt, de túl sok műfajba kap bele, túl kiszámíthatóan, a végét meg elcseszték. mars expedíció meg simán csak szar (már ha a depalma féle fosbódéról van szó a könnyező marslakóval). na, fika off.

drjones 2007.08.28. 09:00:09

Az év egyik legjobban várt filmje???
Ne már...

Kavics 2007.08.28. 09:17:19

De végre nem 12 éveseknek csinálják!

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.08.28. 11:14:31

Én nem is tudtam hogy lesz ilyen film...

Chavez 2007.08.28. 12:47:03

Feri, hát pont erre való a geekz blog, nem? :)

hal 2007.08.30. 17:27:45

Jah..........mit gondolsz mióta várnak már egy ijen filmre..nem egy éve nagyon régen!
Anugy ha a sory jó lessz nem kell aggódni,de biztos vagyok benne hogy jobb lessz mint az ejődje!Bár andersonnál még 5éves öcsém is jobb filmeket csinálna!

gothmog 2007.09.02. 20:13:25

hö, ahogy elnézem, a szegény tauriknak megint nem sok szerep jut a zsákmányén kívül...
Azért az nem lenne baj, ha hűdeszuper vizuális elemek, meg a folyamatos öncélú sikoltozás/belezés mellett jutna idő némi sztorira is.

Chavez 2007.09.02. 20:42:01

Egyetértek, bár szerintem az AvP dolog köré eleve nem könnyű jó sztorit írni, mert ez leginkább csak a bunyóról szól. De az elsőben még az is el volt szúrva!

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.09.03. 08:10:49

Meg a faszomnak se kell AVP... könyvben is meredek volt, és még filmben...

JasonNorth 2007.09.22. 23:21:54

Én már meg sem merek szolalni mivel nekem tetszett az első rész.
Na és annak örülnétek ha Uwe Boll rendezné a 2.részt?

Alien és Predátor rajongok száma 574millió
Uwe Boll rendezi a AVP 2.-öt
Alien és Predátor rajongok száma rohamosan csökken az öngyilkosságok miatt.:)))

Chavez 2007.09.23. 00:16:13

Hát, Boll és Anderson között nem is olyan nagy a különbség!

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.09.23. 12:16:22

Még Anderson-nak van azért közepesen nézhető filmje, Boll-nak egy sincs.

The Prince of All Saiyan · http://geekz.blog.hu 2007.11.26. 16:12:18

sztem azz elözetesböl itélve jó film lesz nagyon is!!! csak hát az nem teccik hogy a predátor nagyon öli az embereket!:) de ettöl eltekintve jó lesz!:)

Ripley · http://geekz.blog.hu 2007.12.11. 14:50:31

Mit rinyáltok, nem kell mindig belemagyarázni valamit ezekbe a filmekbe! Olyat úgysem tudnak, mint az első kettő soha többé, na és, kit érdekel, más volt akkor és más most a világ!

Én elmegyek a moziba, vesz kukoricát és jót szórakozok a filmen, ennyi, kár erőlködni :D

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.12.11. 15:34:17

Mivel ezen a héten lett volna ennek a második résznek a sajtóvetítése, gondoltam felkészülök, és megnéztem az előző részt.

Illetve csak megpróbáltam.

AKKORA FOSTALICSKA NÉZHETETLEN UNALMAS TRÁGYA SZART, mint az első AvP, rég nem pipáltam.

wazkez 2008.02.06. 21:40:32

Én többet vártam a másodiktol de elment,remélem a harmadik pörgöseb-lesz
süti beállítások módosítása