Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Pacific Rim trailer

2012.12.13. 06:56 Rusznyák Csaba

Tessék megkapaszkodni!

52 komment

Címkék: scifi akció filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr584962985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nerve 2012.12.13. 07:37:32

Atyaúristen.
Az ugye nem furcsa, hogy nekem minden DelToro film tetszett? Igen, még a Mimic is. Áldott tehetség, szerintem. Most kapott egy rakás pénzt erre, pedig eddig rendre amolyan félbuktákat sütögetett, remélem ez bejön.
(már csak a félbehagyott Lovecraft projekt miatt is...)

Nephilim 2012.12.13. 08:11:10

Nemtom, nekem a tréler alapján nem olyan meggyőző... Pedig a Hellboyokat pl. imádom Del Torótól. Sztem inkább Az Őrület Hegyeit kéne már megcsinálnia.

CruelAngel 2012.12.13. 08:22:38

I dunno... Már elég sok animét láttam ezzel a plottal, hogy ennyi ne győzzön meg. Majd meglátjuk. Látványilag mindenesetre rendben látszik.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2012.12.13. 08:26:41

úgy néz ki mint minden kaiju film, ugyanazokkal az ötletekkel, csak a büdzsé nagyobb. ennél sokkal többet vártam, del torónak már megint csak a szája járt.

Rusznyák Csaba 2012.12.13. 08:43:34

@Wostry Ferenc: Ezt a "már megint"-et sehogy nem tudom kontextusba helyezni:)

jocibmx 2012.12.13. 09:11:52

Kicsit én is többre számítottam, meg a robotok mozgása nekem túl lassúnak tűnt, de hát bazz Óriásrobotok óriásszörnyek ellen, erre minden geeknek feláll :D

David Sumner 2012.12.13. 09:18:10

Gijermó is kezd beállni az egyszemélyes filmrendezők közé. Azt mondta erről a high-tech kaijuról: "It's a beautiful poem about gila monsters." Hát, ez nem olyan, mint egy vers. A Faun, az Ördöggerinc és a Cronos olyanok. Ez egy hipermodern, masszív, fallikus videojáték, ami a Transformers robotmániájából is kölcsönvesz. Egy technokrata plázaélménynek tűnik, nem többnek. Guillermo, kérlek, menj vissza Mexikóba!

Rusznyák Csaba 2012.12.13. 09:25:27

Azért mielőtt én leírnék egy filmet, amit olyasvalaki csinál, aki még egyszer sem okozott csalódást (na jó, Mimic, kicsit), megvárnám a premiert.
Azt meg csak nem gondolta senki komolyan, hogy Del Toro majd a következő Fuant csinálja meg ezzel - 200 millióból Hollywoodban???

David Sumner 2012.12.13. 09:51:00

@Rusznyák Csaba: Azt nem, de lehetett volna egy olyan 200 millás film, aminek nem ilyen infantilis alapötlete infantilis. Kapjon sokkal kevesebb pénzt (van neki így is elég), aztán csináljon egy igazi Del Toro-filmet. Mert I have a bad feeling about this.

David Sumner 2012.12.13. 09:53:26

@David Sumner: egy "infantilis"-sel kevesebb. Egyébként szerintem a The Strainnel okozott csalódást, nem is kicsit. Még, ha az nem is film.

Rusznyák Csaba 2012.12.13. 09:57:35

@David Sumner: Azzal mondjuk igen, végig sem tudtam olvasni.
De most tényleg nagyobb a bizalom egy Zack Snyder-filmben, csak mert (megint) összevágtak hozzá egy fasza trailert, mint egy Del Toro-filmben...?

David Sumner 2012.12.13. 10:00:28

@Rusznyák Csaba: Tényleg. :) Ezek trailerek. Így csak arra tudok reagálni, amit láttam. A Man of Steelen azért felfedezni véltem Nolan keze nyomát. Ezen nem. És Snyder filmjei közül legalább a 300 film jó előzetessel, én legalábbis úgy gondolom. A Watchmen nem jó film, nem bírtam soha egyetlen trailerét sem. A csajbunyós marhasága pedig...

elefes 2012.12.13. 10:47:56

Jaj már, Nolan, Nolan, mintha az a faszi valami mindenható lenne, valami messiás, pedig kurvára nem az, sőt. Ha nem lenne a Sötét lovag (utolsó fél óra nélkül), akkor senki nem dicsőítené azt a robotot, de van, így még azt a rakás szar utolsó Batmant is ajnározza mindenki. Miért? Mert Nolan. Szar a film? Nagyon. De Nolan rendezte, mit rendezte, költötte, csak csudálatos lehet, nem,?
A Pacific Rimről pedig: ÓRIÁSSZÖRNYEK ÓRIÁSROBOTOK ellen. Ennyi. Ha meg mellette még jellemzően Deltorós is lesz, az maga lesz a varázslat.

jocibmx 2012.12.13. 10:58:30

Szerintem Nolan neve azért jelzi a magas színvonalat, viszont a legutolsó Batman tényleg nem tudta már fokozni a második részt. Ezért fanyalognak most sokak Nolanra, máris egyből temetik, pedig közel sincs így.
Szerintem.

elefes 2012.12.13. 11:08:37

@jocibmx: Szerintem már az Inception is egy marha nagy lufi volt. Jól nézett ki, iszonyú jó a zenéje, de semmi több. Marha unalmas és tipikusan az a film, amit megnézve a kukoricazabáló, kólaszürcsölgető néző hűdeokosnak hiszi magát.

Rusznyák Csaba 2012.12.13. 11:09:39

@elefes: Nolant már a Sötét lovag előtt is dicsőítették. Sőt, már a Begins előtt is, azok, akik nem csak azt tudják megnézni, amit 100 milliós kampánnyal az orruk alá tolnak:)

elefes 2012.12.13. 11:12:45

@Rusznyák Csaba: A Tökéletes trükk tényleg jó volt, de nem érzem, hogy Nolan valami nagyon kiemelkedő rendező lenne. Sokkal jobb iparosok vannak nála.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2012.12.13. 11:21:28

megnéztem most újra, nagyon langyos ez... semmi formabontó ötlet, hanem 50 évnyi kaiju meg anime-történelem nyúlása. kurvára unalmas már ez a fantáziátlanság.

jocibmx 2012.12.13. 11:22:10

@elefes: Van igazság abban amit mondasz, lehet hogy az Inception némileg többnek akarja mutatni magát mint ami valójában, de nekem bejön az hogy Nolan nem a vizibölények szintjén kezeli a nézőket :D Az Inception is egy nyári blockbuster, úgy is kell kezelni, de azok közül az intelligensebbek közé tartozik, és százszor inkább ilyen filmek készüljenek, mint agyatlan, semmitmondó tákolmányok.
Egyébként, én pont a Tökéletes trükköt tartom Nolan egyik gyengébb filmjének. Szóval igazából ezzel el tudnánk vitatkozni hajnalig.

elefes 2012.12.13. 11:31:26

@jocibmx: Ne tegyük, mert nem is tudom, mikor anyáztam annyit egy film után, mint az Inception és az utolsó Batman. Talán az utolsó Kevin Smith-film volt az, ami ennyire felidegesített.

szkristof92 2012.12.13. 11:32:37

Del Toro féle Transformers.

szoni_ 2012.12.13. 11:45:52

Nolan kiemelkedő, nem szimplán iparos. akinek ilyen ötletei vannak, az már eleve kilóg.
A The Dark Knight Rises viszont a leggyengébb filmje, messze nem olyan 'robusztus' mint a többi...sőt, rengeteg hibája van.
Az Inception viszont az egyik legerősebb filmje.

kaamir 2012.12.13. 13:30:52

@szoni_: Pont az a baj Nolan filmjeivel, hogy túl robusztusak. Minden erőből történik nála, minden grandiózus, de nincsenek figurák és csak az írói önkény rángatja a karaktereket ide-oda. A legtöbb rendező manapság a látvány oltárán áldoz fel mindent, Nolan a monumentalitásén. Ennyiben tényleg kilóg.
Talán, ha újra elkezdene kicsiben gondolkodni, mert a Memento, meg az Álmatlanság nagyon jók voltak.

Chavez 2012.12.13. 13:42:02

Nekem tetszik. Ha ugyanezt szuperhősök csinálják, akkor mindenki hüledezik, de a robot meg az óriásmonszta már nem menő meg nem eredeti. Arról meg nem is beszélve, hogy egy látványos óriásrobotos filmet akarok nézni, nem verset, vagy mi a szart.

Egyébként meg van olyan film, ami kapcsán nem kerül elő valahogyan Nolan-messiás neve?

Rusznyák Csaba 2012.12.13. 14:16:17

Nolan kurvajó rendező, monumentalitás ide vagy oda, sokkal élőbbek, elevenebbek a karakterei, mint pályatársai úgy 90%-ánál - az más kérdés, hogy sok fanboy már túlnyálazza a dolgot, és folyton hype meg antihype van körülötte (ahogy itt is).

Gevin · http://mediaviagra.blog.hu/ 2012.12.13. 14:19:28

@Rusznyák Csaba: Köszönöm! Tényleg felesleges újra meg újra belemenni ebbe a hype- antihype témába.

kaamir 2012.12.13. 14:56:17

@Rusznyák Csaba: Nem értek egyet. Nolan figurái ugyanúgy egy szóval/tulajdonsággal jellemezhető bábok, mint a többségnél. Ezért nincs semmi tét/érzelem/dráma stb. a filmjeiben.

Rusznyák Csaba 2012.12.13. 15:11:12

@kaamir: Nolan karaktereinél érzem azt, hogy valami hajtja őket belülről, nem csak úgy dobálja őket a cselekmény. Ezért van nagyon is érzelem a filmjeiben (sose értettem az ellentábornak ezt az "érzelemmentes" mantrázását).

szoni_ 2012.12.13. 15:21:12

@kaamir:
a robusztus és monumentalitás nem jár együtt...jó, lehet szarul használtam a szót, vagy nem jót választottam...a robusztus inkább azt akarta takarni, hogy nagyon egyben van, vagyis nála annyira összefüggő egészet alkot, hogy - ez lehet kiakaszt sokmindenkit majd, mint a messiás:) - szinte megtámadhatatlan. Egyébként utálom h ilyen jelzőket kapott...mert egyértelműen rossz irányba viszi el a megítélését.
A The Dark Knight Rises pl monumentális de nem robusztus, a Memento robusztus de nem monumentális, az Inception ...hát mondjuk hogy monumentális látványban, bár én egyszerűen a kiba jól néz ki kifejezést használnám :), viszont más tekintetben nem monumentális, nagyon robusztus, és! szvsz kicsiben gondolkozik...
Hol van pl. a Mátrix egész emberiséget érintő, szinte minden mítoszt, mesét, legendát felhasználó stílusától és hozzáállásától? És ez benne a jó! Ettől függetlenül, a Mátrix 1-et legalább Wachowskiék tisztességesen - ízlések és pofonok persze bejátszanak itt is - megírták, átgondolták...És ezzel át is tértem Wachowskiékra, szóval nem kell monitort tépni, vagy lehet miattuk is:) Én pl. indulatokat a Felhőatlasz irányába érzek, mert nekem ne mondják má meg mit tarsak jónak a világban és pláne ne ennyire tolakodóan. Ettől függetlenül, ha veszek egy nagy levegőt, meglátom a jó ötlet-csírákat benne, de ez inkább a sztorié...
Ja, nem értek egyet azzal, hogy erőből csinál filmeket...azt már inkább, hogy agyból.

kaamir 2012.12.13. 15:38:12

@Rusznyák Csaba: Nolan trükkje - legalábbis a Batman filmekben- hogy egy l'art pour l'art főgonosszal gördít akadályokat a főszereplő útjába. Nagyon kényelmes megoldás ez, mert bár napestig lehetne sorolni, hogy Joker, vagy Bane mit miért csinál, de a válasz csak annyi: mert őrült. Ez nálam durván írói önkény, ami csak rángatja a figurákat egyik akcióból a másikba.

A főhőseire kár is szót pazarolni: csak céljaik (goal) vannak, vágyaik, igényeinek (need) nincsenek, vagy faék egyszerűek és ad-hoc jellegűek. A női karakterek meg...jajaj

David Sumner 2012.12.13. 15:39:40

@elefes: Szerinted nem messiás. Szerintem sem. Csak egy kurva jó rendező. Mínusz Inception. Úgyhogy, ha látom egy filmen az ő keze nyomát, szerintem van miért bizakodni.

Rusznyák Csaba 2012.12.13. 15:45:26

@kaamir: Igen, ezt CSAK a Batman-filmekre lehet ellőni (azok közül is csak a 2-3-ra, SŐT, igazából csak a 2-re), ahol ez magából a főhős karakteréből ered. Akinek az "útja" a trilógia egészében gyönyörű ÉS tele van érzelmekkel (mondom ezt úgy, hogy a Rises már nekem sem kedvencem).

jocibmx 2012.12.13. 15:47:11

Most komolyan mi a bajotok az Inceptionnel ? :D

Rusznyák Csaba 2012.12.13. 15:51:08

@jocibmx: jaaajjj, neeeeee kezdjük el:D

Nerve 2012.12.13. 15:51:22

Csak szerintem:
Nem messiás, nem látnok, és bár leiparosoztam már párszor a múltban, de nem is jómunkásember. Egy erős rendezői jegyekkel felvértezett alkotó, akinek a karaktermozgatás/történet mindíg is előbbrevalóbb volt mint ezek árnyalása. A főhősei egytől-egyig megszállottak, sérültek, néha konkrétan (Memento), néha egy traumájuk nyomán lesznek megállíthatatlanul menetelő alakok, akik mintha a saját végzetükbe masíroznának. Persze lehet mondani, hogy ez sokadikra már unalmas, de a figurák szerintem eddig még mindíg hitelesek voltak.

David Sumner 2012.12.13. 15:51:53

@jocibmx: A karakterek totál ridegek, DiCaprio hőse köré írtak egy nagyon szájbarágós gyásztörténetet, és az egész film próbálja magát valami nagy szerzői sci-finek ábrázolni, pedig nem több annál, ami: egy könnyed nyári akciófilm. És a szereplők nyolcmilliószor elpofázzák, hogy az álmok ilyen meg olyan kiszámíthatatlanok, miközben szarrá van szabályozva az egész álomvilág. Nekem speciel ez a problémám vele. :)

David Sumner 2012.12.13. 15:52:53

@Nerve: (Leszámítva az Incepciót) tökéletesen egyet kell értenem.

kaamir 2012.12.13. 15:58:21

@Rusznyák Csaba: Az Inception kapcsán nem nagyon lehet motivációkról beszélni, mert az kvázi egy útifilm. A Begins meg egy ezerszer látott - de jól megcsinált - "miből lesz a cserebogár" történet, bejáratott, ennélfogva unalmas érzelmi fogásokkal.

"Akinek az "útja" a trilógia egészében gyönyörű ÉS tele van érzelmekkel" - úgy cserélgeti a nőket, mint más az alsógatyát. Ez meghalt, a másikról meg kiderült, hogy rossz kislány, de sebaj, még itt ez a harmadik, ez is jó lesz. Ez gyönyörű?

szoni_ 2012.12.13. 16:02:27

kezdődik...:)

Na, én pont azért - is - szeretem az Inception-t, amiért David Sumner nem:)

Sztem az Incepciónál kulcsfontosságú, h - ahogy sokan mondják - ridegek a karakterek és h van egyfajta távolságtartás, vagyis hogy érzelmileg nincs kihangsúlyozva mindenhol, ahogy ez lenni szokott általában...és hatalmas hogy az álomvilág szabályozva van, meg ahogy szabályozva van, ha szürreális lenne, nem is tudom, mi lenne...az nem az Eredet lenne egyszerűen.

szkristof92 2012.12.13. 16:33:00

Nolan szerintem se messiás, csak egy jó rendező aki jó filmeket csinál. Pont. Nekem eddig csont nélkül bejött minden, amit eddig csinált.

Rusznyák Csaba 2012.12.13. 16:52:47

@Nerve: +1, és ez szerintem ugyanúgy áll az InceptiOnre is (bár ott valóban jobban háttérbe szorul)

@kaamir: nem elsősorban a nőkről beszéltem, de egyébként azt sem látom olyan egyszerűen, mint te (bár igaz, az, hogy a Rises nem a szívem csücske, többek közt a női karaktereknek köszönhető)

A messiás dumát meg felejtsük már el, mert semmi másra nem jó, minthogy idiótának lehessen beállítani azt, aki szereti Nolan munkásságát.

PLUSZ EZ ITT A KIBASZOTT PACIFIC RIM TRAILER TOPIC!:)

Maya-- 2012.12.13. 18:11:18

én várom, mert szeretem Charlie H.-ot meg Del Toro-t és Nolant! :)

scorsesefan 2012.12.13. 18:51:13

0:48-nál azt mondják, hogy "gipsy danger" ?? :O

K.Leslee 2012.12.13. 18:51:40

@elefes: azt jorabban en is irtam, hogy az Inception egy szines lufi. Plusz ugyanaz a velemenyem a DKR-rol is.
Na, de hogy a trailerhez is hozzaszoljak; nem vagyok oda az oriasrobotokert, ahogy mar mondtam, ez Feri filmje lesz:-)

Chavez 2012.12.13. 19:42:20

@scorsesefan: És tényleg! :D De hát ezek az izék fémből vannak ugye, szóval nem árt vigyázni.

walter white 2012.12.13. 22:16:36

az Ordoggerinc meg a Faun jok voltak, akinek a Hellboyok bejott annak valoszinu, hogy ez is be fog :)

vargatom 2012.12.13. 23:11:55

@Rusznyák Csaba: Hát baszki ja, meg úgy általában ami fikázás itt megy, az ember azt hinné hogy nincs is nézhető film az egész világon

vargatom 2012.12.13. 23:17:01

Egyébként komolyan, az a geek akinek nem akar leesni a fél feje a túl széles vigyortól a trailer után, az adja vissza a bizonyítványát. Mégis mikor láthattunk bármi ehhez foghatót a nyolcvanas évek esetlen rajzfilmjei óta? Óriás Robotok harcolnak a Szörnyek ellen, hát baszki, a nyolc-tíz éves énem visítva rohangált volna körbe-körbe a szobában, ha ezt nézheti a Sky/Super Channel rajzfilmek helyett!

ttii75 2012.12.14. 13:58:38

@vargatom: igy van, beteg monsta-mecha felallas utos latvany, nekem tobb nem kell, mert nem akarok tobbetDD

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2012.12.14. 16:45:43

GLADOS hangja egy Geeknek sem tűnt fel? :)
süti beállítások módosítása