Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

A 2013-as Horror Cselendzs győztesei…

2013.11.09. 13:43 Geekblog

…igen, győztesei, mert ketten vannak! Kellett nekem pont arról pofázni a múlt havi beharangozóban, hogy csak EGY nyertes lesz… Jövőre kitalálunk holtverseny esetére valami kellemes bónuszkört a még talpon állóknak, láncfűrészekkel, hokimaszkokkal és fejszékkel, mert ezt így mégsem mehet, de addig is: ünnepeljük a két elsőt, The Man Who Laughs-t és RoFä-t. Dobjatok a postafiókunkba nevet és címet, és majd… kaptok tőlünk valamit <gonosz kacaj>. Gratulálunk a többieknek is, mindenkinek, aki részt vett, és hozzászólt. Kukilopezromero kap az ügyeskedéséért egy „nice try” különdíjat, ami ugyan csak eszmei, de azért ő is elküldheti az elérhetőségeit, hátha becsusszan valami a postaládájába december 32-én.

tumblr_l4wgcn0sBn1qcot7zo1_500.jpg

28 komment

Címkék: szolgálati közlemény cselendzs

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr185621947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2013.11.09. 14:40:23

Na végre erre a posztra vártam :D. Az elmúlt 3 év legjobb cselendzse volt (főleg mert nyertem :D). Engem is meglepet, hiszen tavaly alig 10 film fért bele (azt hittem idén még csak az élmezőny közelében sem leszek). Idén azonban az utolsó 1,5 hétre teljesen elkapott a verseny szellem.

Azonban a győzelmem nem jöhetett volna létre Maya, Tepes, Werewolfrulez és a többiek nélkül. Ők inspiráltak, hiszen egészen a végéig folyamatos lemaradásban voltam és őket akartam utolérni.

Jó kis program volt, igaz pár film amit megakartam nézni nem fért bele, de majd jövőre (bár akkor már nem fogok ennyire hajtani).

kukilopezromero 2013.11.09. 15:43:43

@The Man Who Laughs: gratulálok nektek, és köszi a geekz-nek ezt a jó kis programot ! és nyugodtan küldjetek nekem is ajándékot, különben nem olvasom tovább a béna blogotokat

mr.roper 2013.11.09. 18:59:12

@kukilopezromero: nah, ez vicces hozzászólás volt. Bár én is sértődékeny alkat volnék, mert nem én nyertem, pedig végignéztem a Maniac eredetijét. Jövőre emeljük a tétet!

getro2 2013.11.09. 19:38:29

gratula sráczok! egy pillanatig nekem is megfordult a fejemben hogy nekivágok a cselendzsnek, de elég most az oktv-vel törődni. :D na majd jövőre :)

Werewolfrulez · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2013.11.10. 01:27:06

Hát akkor "hivatalosan" is gratulálok a győzteseknek! Ügyesek voltatok, és tök jól ki is veséztétek a megnézett filmeket.

Én sajnos úgy ellaposodtam a végére, mint bármelyik nagy múltú horrorsorozat, de majd jövőre....!

@The Man Who Laughs: köszi az említést, bár engem hamar beértél :D

Maya-- 2013.11.10. 03:19:20

szuperek voltatok! de ne nagyon fogadkozzatok meg reménykedjetek..mert jövőben nagyon megmutatom ám rejtett képességeimet. :)

Tiger Woods 2013.11.10. 13:18:19

gratula! jövőre mindenkinek ugyanannyi filmet kéne megnéznie, hogy aztán vakarhassa a fejét a geekz mikulás. a geekzkulás. jáj.

lutánnia 2013.11.10. 15:32:33

Gratula a győzteseknek!

Örülök, hogy én is részt vehettem, hiszen azért én is az élmezőnyben voltam, csak egy pici hiányzott (pontosabban a Blind dead 1-2, amit október 6-án kezdtem letölteni de a második résznél 51%on befagyott a letöltés,a másiknál meg el se indult, kezdem azt hinni hogy ezeket csak euro kult horrorokat csak én akarom megnézni),

másrészről az utolsó napon @kukilopezromero: engem teljesen összezavart, tényleg azt hittem, hogy egy hét 3-4 napa alatt véginézett vagy 40 filmet, de aztán ránéztem a filmjeire, és röhögtem egy kurva nagyot :D

Maya-- 2013.11.10. 17:28:19

@lutánnia: te akár lehettél volna a harmadik győztes! :)

RoFä 2013.11.10. 18:04:03

Magam is meglepődtem.
Emlékszem a hőskorban némely zsenik...idióták...geekkirályok...szociopaták...szociálisan elszigetelt véglények...beszűkült lelkű sorozatgyilkosok...nem kívánt törlendő, szóval 70 fölé jutottak ha jól emlékszem.

Mindenkinek gratulálok és hogy a Halloween után a Karácsonyt és a Valentin napot is bevezessem, kellő nyállal: jövőre, veletek, ugyanitt. Jó a csapat, na.

Ja és ha lehetne kérni valami bónuszt, akkor több Parraghramma cikket szeretnék :)

Maya-- 2013.11.10. 18:30:09

ja..mi még nem vagyunk annyira hülyék :) mit? meg se közelítjük őket. de idővel..
vagyis nem, asszem nem.

Werewolfrulez · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2013.11.10. 21:34:14

@RoFä: Hígul a "geekszakma" :)
Komolyra fordítva: szerintem a blog olvasóközönsége régebben főként egyetemistákból állt, akiknek retkes sok idejük volt, ma már ezek az emberek dolgoznak+családjuk van, szóval ez lehet a "teljesítménycsökkenés" oka. Vagy sajt.

getro2 2013.11.11. 00:24:30

Visszaolvasgatva a cselendzset...
Kuki, te egy állat vagy! A szó legnemesebb értelmében. Merem remélni hogy a geekz-es sráczok nem feledkeznek meg rólad. :D

Maya-- 2013.11.11. 11:01:54

@Werewolfrulez: én pont az ellenkezőjét tippeltem. szerintem akik régebb nyerték ezeket a cselendzseket, érettebbek és idősebbek voltak..persze ezt nincs honnan tudnom, de némelyik kommentjén ezt éreztem..
komolyan. hülyültek ők is, viszont volt valami büszke erekció a hangjukban. ez nem gond, mert nagyon bírtam őket..de fejem tenném rá, hogy nem huszonéves egyetemisták voltak. bár mindent lehetségesnek tartok :)

Nemes András 2013.11.11. 12:26:38

@Werewolfrulez: De nem gond, mert nagyon bírta őket :)

Tiger Woods 2013.11.11. 17:12:37

@Rusznyák Csaba: :D

@Maya--: vagy maradtak ugyanazok, csak nevet változtattak, mint az a mesko vagy ki (aki sosem villantott, pedig többen is kérték). :)

Rusznyák Csaba 2013.11.11. 17:30:50

@RoFä: Neked még várom az elérhetőségedet... annál is inkább, mert senki kedvéért nem megyek kétszer el a postára, úgyhogy addig The Man Who Laughs is hiába vár az ajándékára:)

Maya-- 2013.11.12. 00:48:06

@Tiger Woods: nem értem miről beszélsz..megyek aludni :)

lutánnia 2013.11.12. 18:46:56

@Maya--: ja-ja, de sajnos nem jött össze, majd jövőre! 60 filmet nézek meg és csak ázsiai és gagyi olasz horrorokat!

Rusznyák Csaba 2013.11.12. 21:05:25

@Werewolfrulez: Pontosabban: az olaszok szórakoztató gagyit csinálnak:)

Werewolfrulez · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2013.11.12. 21:14:14

@Rusznyák Csaba: igen, a Tiéd a helyesebb megfogalmazás. Mondjuk szerintem az új Argento-féle Drakula nem lesz szórakoztató gagyi, csak gagyi, sajnos :(

lutánnia 2013.11.14. 11:25:43

@Werewolfrulez: akkor a 1987es Ratman micsoda? :D

kukilopezromero 2013.11.14. 11:58:06

@lutánnia: a többiek gondolom a kiemelkedő olasz horrort védik, mint Argento, Bava , Fulci, és a jobbnál jobb giallokat, ezek bőven a 20. század magas kultúrájának részei, és nekem is nagy kedvenceim

Werewolfrulez · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2013.11.14. 21:53:55

@lutánnia: nem tudom, nem láttam a filmet, de biztos jó. :)

Okés, az olaszok is csinálnak gagyit, de én jobb szeretem az ő gagyijukat mint az "amérikán" gagyit.
süti beállítások módosítása