Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Új Sötétségben - Star Trek előzetes!

2013.04.16. 18:52 Geekblog

Itt az új, teljes, szuperhipercsillivilli Star Trek előzetes, az eddigieknél jóval több történetelemmel, és a tanulsággal, hogy igenis a méret a lényeg - legalábbis Cumberbatch-nek akkora bazinagy űrhajója van, hogy Kirkék már csak a látványától veszik elő maguknak az ásókat. (Tudom, hogy senkit nem érdekel, ezért inkább fel se hozom, hogy bármilyen faszán néz ki, semmi star trekes nincs benne - hopp, felhoztam, bocs.)

10 komment

Címkék: scifi akció filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr805230077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fratello (törölt) 2013.04.16. 19:35:50

Sajnálom ha valakinek ezzel a lelkébe gázolok, de én meg pont attól vágnám fel az ereimet ha a borzalom The Next Generation-mozivonalat támasztották volna fel... Ez a Kirk-vonal pont megfelel a mozivászonra, a hardcore "Trekkerkedés" meg maradjon csak meg a sorozatokban...

vault_dweller 2013.04.16. 19:48:16

@Fratello: Nagyon érdekes, amit mondasz, egyébként. Egy képregényszerető ismerősömnek dícsértem az Avengers mozit, nekem nagyon tetszett, ő azt mondta, hogy túl felszínes, nem hozza az eredeti hangulatot, karaktereket. Én erről nem sokat tudok, mert nem olvasok nagyon képregényeket. Azt mondtam neki, hogy egy akciómozinak ilyennek kell lennie, a hardcore "marvelkedés" meg maradjon meg a képregényekben. :)
Itt meg pont én vagyok az, aki morog, hogy szép-szép, csak miért hívják Star Treknek? :) Tényleg nincs benne semmi "trekkerkedés", ahogy mondtad. 12 egy tucat típusú drága fos, valamikor 2014ben egy unalmas délutánra jó lesz. (Mondom ezt most, aztán a brand neve úgyis becsábít a moziba, fene a fajtámat)

Oidipus Prime · http://oidipusprime.blog.hu/ 2013.04.16. 23:28:02

Szerintem meg baromi menő, csak más. Mindegyik Star Trek más, nincs 2 egyforma sorozat vagy film sem. Én TOS fan vagyok főleg és rohadtul bejönnek a remakelt karakterek ebben.

Error Flynn 2013.04.17. 03:13:04

A TOS nálam is alap (a többi sorozatot nem láttam, taszít az az átlag-TV-sorozat stílusuk, de a nagy filmeket is szeretem, mondjuk pont a reboot-ból pár év távlatából már szinte semmire sem emlékszem, a casting-ot kivéve...), ha a felé húznak, akkor az jó irány (amúgy is hódít a retro). Anno mondjuk a "The motion picture"-t is szidták a rajongók, hogy nem igazi Star Trek, holott a TOS egyik epizódjának direkt remake-je, ill. feldúsítása. Kevesen képesek olyan tisztelettel bánni egy kapott alapanyaggal, mint Robert Wise tette anno 1979-ben.

endberg 2013.04.17. 10:16:10

Teljesen mindegy, milyen a film, a lényeg, hogy legyen annyira sikeres, hogy megint elindíthassanak egy sorozatot miatta :)
A trek úgyis a sorozatokban trek igazán, még ha a sorozatok el is ütnek egymástól alaposan. (7 szezonnyi idő alatt lényegesen többet lehet foglalkozni karakterfejlődéssel, morális dilemmákkal, stb.)

Fratello (törölt) 2013.04.17. 12:58:50

@endberg: Elképesztően sajnáltam hogy elkaszálták az utolsó "Star Trek: Enterprise" sorozatot, félelmetesen jól indított mint "prequel", helyén voltak a karakterek, a technológia, az epizódsztorik, minden (azután sajnos nagyon ráálltak a borzasztó sablonos és lapos főszálra, és ez eléggé betett a folytatásnak).

Ha jól rémlik valamiért divat ezt a sorozatot hardcore trekker körökben fikázni, még nem jöttem rá miért...

endberg 2013.04.17. 13:34:11

@Fratello:

szerintem azért, mert eléggé elmentek abba az irányba, hogy az enterprise oldja meg a trek univerzum összes gondját-baját, köztük rengeteg olyan a kánonhoz tartozó eseményt, amit egy kb. 700 epizódot végigtolt hardcore trekker simán nehezményez.
Egyébként nekem is addig tetszett, amíg a "hagyományos" felfedezős részek mentek. (meg a Xindi szál, aminek szerintem remek volt a lezárása, de azt, meg a Temporal Cold War témát nagyon sokan utálták) Ami utána következett (vulkáni kavarások, klingon mutánsok, augmentek stb.) az már eléggé kapkodós, átgondolatlan volt, a karakterek se léptek semerre, nem volt semmi súlya a részeknek. Ezzel együtt kár érte.

geomayler 2013.04.17. 14:05:22

Cumberbatch=Joker
Batman > Kirk
azért megnézem a sok badabumm miatt.

theus 2013.04.17. 16:19:59

Az űr, a legvégső határ, az ismert részeket járja az Enterprise csillaghajó, melynek feladata a Föld védelme és ellenségeinek elpusztítása és hogy elérje, hogy ember, se más lény ne merészkedjen a közelébe.

Maya-- 2013.04.19. 20:26:51

ejj..nemcsak bazinagy a hajója, hanem ronda is. na sebaj, úgyis megnézem.
süti beállítások módosítása