Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Vasember 3, The Fast & Furious 6, Star Trek Into Darkness és tsai: Super Bowl TV Spotok

2013.02.04. 07:14 Rusznyák Csaba

Bemutatkozik a Tony Stark Légimentő Szolgálat, The Rock és Vin Diesel ellen már tankkal mennek, Benedict Cumberbatch jobb (Hogyhogy miben? Mindenben.), A Karib-tenger kalózai a vadnyugatra mennek, Sam Raimi a gejl földjére (azért csávókám nagy utat tett meg az Evil Dead óta), A búra alatt ragadtak meg sehová (Stephen King: Under the Dome, amire úgy vert el tévétársaság milliókat, hogy még egy deka leforgatott anyag nincs hozzá). Ja, és a The Walking Deadet bájosan elviccelik. Itt vannak a Super Bowl TV Spotok, és mi egy csokorba gyűjtöttük nektek mindet.









12 komment

Címkék: scifi western akció fantasy filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr555061630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.04. 08:19:04

Köszi a gyűjtögetést!

Bíztam benne, hogy valaki számít arra, hogy vannak olyan lusták,mint én. :)

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2013.02.04. 10:10:24

ST és Vasember 3: Mindkettőt nagyon várom, de már ezeket a rövid postokat sem vagyok hajlandó megnézni, legközelebb már csak moziba akarom látni őket.

Fast and Furius 6: Az elöző rész egy roppant kellemes, over the top nyári mozi volt. Ez még durvábbnak tünnik, már-már Micheal Bay szintű megalománia van benne. De ha nem is jó biztos szórakoztató lesz (remélem)

Oz: Én azért nem nevezném gejlnek (nekem ez a jelző a Hadak utján-ra illik). Sam Raimi a Pókember 3 kivételével nem csinált rossz filmet és én ezt is várom, remélem kapunk végre egy jó, eposzi méretű (nem Peter Jackson/Gy U) fantasyt

Lone Ranger: Annyira nem Deppre koncentrált a trailer ezért nem tudom, hogy mennyire lesz Karibi, de ha hozza a kalózós film első részének szinvonalát csak westernbe akkor jó lesz.

jocibmx 2013.02.04. 11:04:10

Komolyan, csak engem ráz ki a hideg a Halálos iramban filmektől? :D

Rusznyák Csaba 2013.02.04. 11:23:20

@jocibmx: @doggfather: Engem három részen át rázott a hideg tőlük. A negyedik már egész tűrhető volt, az ötödik meg fasza:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.04. 11:33:46

@Rusznyák Csaba: éppen csak az 5iknek már semmi köze nem volt az eredetihez. :)

Az amolyan autós ocean 11 film volt.

Rusznyák Csaba 2013.02.04. 11:55:08

@doggfather: mit érdekel az engem, hogy nem volt köze egy eleve pocsék filmhez?:) a lényeg, hogy jó volt:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.04. 11:58:42

@Rusznyák Csaba: ebben is van valami, de nem, nem volt jó. sajnos. :S

geomayler 2013.02.04. 13:52:46

A szétrobbanó repülőből kiugrató Vin Dieselen konkrétan nevettem, jó kis vígjáték lesz. :)

Star Treket, Vasembert nagyon várom én is!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.04. 17:01:44

a walkin dead-es a legjobb egyébként. :D

jocibmx 2013.02.04. 19:15:19

A Star Treket meg a Vasembert én is várom, de bakker amúgy a Man of Steel is jöhetett volna egy röpke trailerrel :D Szerintem több embert érdekelne mint a Lone Ranger. :D

Henrik Horvath 2013.02.05. 16:51:56

Csak halkan merem megkerdezni, hogy ez a The Lone Ranger, nem olyasmi lesz mint a Buddy goes west?
Hammerakkor meg lehet akar jo is...
süti beállítások módosítása