Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

The Walking Dead Season 3 trailer

2012.07.14. 08:54 Rusznyák Csaba

Fight the dead, fear the living. A harmadik évad október 14-én indul, láthatóan sok vérrel, zombival, Michonne-nal, Merle-lel és... a Governorral. Négyperces ízelítő.

22 komment

Címkék: sorozat horror dráma tévéelőzetes

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr354656101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kérdés 2012.07.14. 12:33:14

Remélem Carl meghal.

csomóga 2012.07.14. 12:54:01

Kicsit sok spoiler volt az én ízlésemnek, de én vagyok a hülye hogy tovább néztem. Amúgy nagyon fasza.

K.Leslee 2012.07.14. 19:42:06

Igen, úgy tűnik, hű marad a második évadhoz, ami pozitív. Reméltem, hogy nem lesz belőle akcióorgia, meg hogy nincs tele az erdő ezekkel a nindzsákkal.

Darkcomet 2012.07.14. 22:08:18

@K.Leslee: Hát nem tudom. Nekem nagyon nem jött be a második széria. Kb. a felénél abba is hagytam. Az állandó lelkizéstől meg moralizálástól a falra tudtam volna mászni egy idő után. Talán, ha tisztességes színészeket raktak volna bele, nem lett volna ennyire unalmas a számomra, de egy-két karaktert leszámítva számomra nagyon egy kaptafa az összes szereplő. Konkrétan az ex serifftől és kicsiny családjától idegbajt tudok kapni, annyira ellenszenvesek.

superben 2012.07.15. 00:13:42

A második évadból nekem az utolsó pár rész tetszett (kb. a showrunner váltástól), előtte az arcomat kapartam sokszor a rengeteg idegesítő, gyökér, zombieledelnek való karaktertől, élükön Carllal és a retardált anyjával.

K.Leslee 2012.07.15. 06:36:43

@Darkcomet: ezeket a dolgokat mar en is leirtam korabban, de az 1. evadnal igy is sokkal jobb volt. Nem voltak benne akkora tulzasok meg szar cgi. A dramat en is unom a karakterekrol is ugyanezeket irtam. Viszont a post-apo kombinalva rural Amerikaval rohadt hangulatos. Meg Daryl jo karakter.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.07.15. 08:14:39

@kérdés: én remélem, Lorie. :D

@K.Leslee: remélem nem marad hű a második évadhoz ami igen laposka volt...

jocibmx 2012.07.15. 09:16:52

Szerintem az első két évad botlásai után most már tudják, hogy építsék fel a dolgokat hogy azok működjenek. Nekem nagyon várós.

ghavin 2012.07.16. 00:18:52

!SPOILER!

Amikor megtudtam, hogy kinyírták Dale-t, meg sem néztem az ominózus epizódot - végleg letettem a sorozatról. Akármiben is tértek el a képregénytől, az így vagy úgy mindig a történet és karakterek kárára volt. Egy ponton túl már konkrétan a zombiknak drukkoltam a főszereplők helyett. Andrea módszeres tönkretétele alapján pedig komplett intermedialitás kurzust lehetne építeni "Hogyan NE írjunk át fiktív karaktert" címmel.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.07.16. 08:12:34

@Ghavin:

!SPOILER!

Már azzal eltértek, hogy Shane túlélte az első évadot, nem???

ghavin 2012.07.16. 09:39:22

@doggfather: Igen, de ott még nem telt be a pohár, Dale-nél már igen.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.07.16. 11:27:23

@Ghavin: jah, értlek már.

Nekem ez kifejezetten tetszett, már nagyon unalmas volt ahogy nyavajgott...

Maya-- 2012.07.19. 17:47:56

na mostmar en is megnezem a masodik evadot, halogattam..nem tudom miert, lehet az elso evad kiabrandito vegeert.

K.Leslee 2012.07.20. 18:36:50

@Maya--: engem is kiábrándított az első évad vége, de a második teljesen más, nincs annyira túldimenzionálva. Értem ezalatt a parasztvakítást, az elképesztő módon túlírt jeleneteket( beleket tekernek magukra és kimennek a zombik közé, majd elered az eső :-))
hiperszuper laboratóriumokat, meg szükségtelen, olcsó CGI-t.
Viszont remélem, hogy szereted a szappanoperákat, mert a másodiknak meg pont a túlzott drámaiság a hátránya.

Maya-- 2012.07.20. 21:15:43

@K.Leslee: ejj, a szappanoperakban csodaszep szineszek jatszanak..hang nelkul akar nezhetok is lehetnenek :))
plane a latinok.

K.Leslee 2012.07.21. 18:54:03

@Maya--: a színészek itt csak egy fokkal jobbak. Viszont az pozitív, hogy némelyikről SEMMIT nem tudunk meg:-)
Na jó, helyenként vannak benne gondolatébresztő dilemmák és viták.

Maya-- 2012.07.22. 17:58:08

@K.Leslee: most fejeztem be az elso reszt a masodik szezonbol. tetszett. imadom azt a Daryl-t. o az a pasi, akire szukseg van a zombis posztapokban..vele nem felnenk :)..amugy meg maskor, maskepp, nem nagyon kellene. ha jol ertettem, direkt a szeriara van kitalalva, es nincs benne a kepregenybe. vajon most beletettek e? mmint a kepregenybe?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.07.22. 21:17:36

@Maya--: így van, ős sorozatkarakter, nem képregény.

Maya-- 2012.07.23. 17:24:26

akkor, micsoda jo karaktert szult ez a sorozat .. tokjo, gyorsan megneztem a harmadik evad traileret, hogy meg eletben van e :)

Maya-- 2012.07.24. 16:59:04

@K.Leslee: nekem is tetszik :)..amugy igazad volt, van benne drama dogivel.
süti beállítások módosítása