Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Tv Trauma - 2011. 08. 20., szombat

2011.08.19. 12:16 Magócs Dávid

RTL-Klub, 14.20
A hazafi (The Patriot, 2000)
Benjamin Martin (Mel Gibson) őrült vérontások közepette próbálja kivívni függetlenségét ebben a történelmi drámában. Ünnepnapi kaszabaláshoz jobbat nem is választhatott volna a legnagyobb kertévé. 

Tv2, 21.10 
Forrest Gump (1994)
Érdekes megfigyelni, hogy míg a Tv2 egy több, mint értelmes és érdekes filmet képes adni főműsoridőben, addig az RTL-Klub egy Zeta-Jones vígjátékkal támad. Lehet, hogy bennem van  a hiba, de inkább századjára is Gumpot nézem, ahogy mindenkit lealáz ping-pongban, lefut hosszútávon és megver egyszerű filozófiájával.

Viasat3, 18.20
Airplane! (1980)
A Viasat is a humort részesíti előnyben, de színvonalban azért itt van különbség. A Leslie Nielsen filmeket eddig is előszeretettel vették elő, most ünnepi repertoárjukba pedig belefért az egyik legnagyobb klasszikus.

Viasat3, 20.05
Magyar Vándor (2004)
A főműsoridős szorítóba az egyik még éppen nézhető és sokszor felettébb élvezetes filmmel lép a Viasat. Herendi Gábor filmje annak idején nagy port kavart, de a világot sajnos ez sem váltotta meg.

Film+, 21.00
Én, a robot (I, Robot, 2004)
Tudom, hogy elviekben ennek a rovatnak ajánló szerepet kéne betöltenie, de alkalomadtán muszáj néhány filmtől óvva inteni a kedves olvasókat. Asimov novellafüzérének tökéletes kiherélése Will Smith-szel a főszerepben, ócska poénokkal, rettenetes dialógusokkal. Akár ünnep, akár nem tessék átkapcsolni.

Filmmúzeum, 22.45
A postás mindig kétszer csenget (The Postman Always Rings Twice, 1981) 
James M. Cain zseniális regényének negyedszeri feldolgozásával fejezem be az ajánlót, ahogy az estét is illik lezárni egy ilyen kaliberű filmmel. Az olykor zavaró, néhol felkavaró, de a feszültséget végig fenntartó film akár álmatlan éjszakát is okozhat, pláne ha elmondom, hogy Franket Jack Nicholson játssza.  
 

17 komment

Címkék: tévéelőzetes tv trauma

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr333164740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesko 2011.08.19. 14:37:12

nem kell valakinek az I, Robot,2004 DVD, mert nem bírom a házamban, már mindenkinek ajánlgattam, de mind megsértődtek:)..ajándékba fogom adni annak, akire majd nagyon megharagszom..de még senki sem bántott meg ennyire.

mind láttam az összest, de én is inkább a postásra hajlanék, hogy újra nézzem..

Rusznyák Csaba 2011.08.19. 15:56:57

a '46-os postást kell megnézni, nem ezt a kis '81-es felmelegítést

mesko 2011.08.19. 18:56:03

@K.Leslee: :)..lehet, hogy ez lesz a megoldás:)

Malachi 2011.08.19. 20:21:50

Asimov-nak nincs Én, a robot című írása, egy novellagyűjteménye van ilyen címmel. ha valaki olvasta, annak ez nyilvánvaló. na most abba a gyűjteménybe ez a sztori akár bele is férhetett volna, alapvetően nincs benne semmiféle kiherélés hiszen az alapokhoz tartja magát. a többi )szardialóg, vacakpoén) igaz lehet akár, de én soha nem kaptam tőle viszketést, pedig ritka nagy Asimov és tufa buzi vagyok. félreértés ne essék, a film kb. 5/10, de megoldotta a feladatot.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.08.19. 20:31:17

@Malachi: így van. Igaz, nekem meg el kellett volna olvasnom ezt a fentit, hogy kiszerkesszem belőle a hülyeséget.

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2011.08.19. 20:32:46

@Malachi: azért választottam az "írás" szót, mert azt találtam diplomatikusnak. vágom, hogy kilenc novellából áll össze a történet, de ez azon nem változtat, hogy az adaptáció szar. mocsokszar. amúgy ízlések és pofonok, de ebbe nem gondoltam volna, hogy beleköt valaki.

Malachi 2011.08.19. 21:13:51

@Magócs Dávid: nem támadásnak szántam, de hibásnak éreztem a gondolatmenetet. ha az "Én a robot" c. írást dolgozná fel a film valahogyan, akkor talán fel sem tűnik az egész, de nem ezt teszi, nem is teheti. Asimov lefektetett néhány törvényt, kitalált egy vázat, erre meg mindenki tudásának megfelelően ráhúz valamit. ez a film is egy újabb vászon Asimov vázán, halivúdhoz képest még az elfogadhatóbbak közül. itt már oké az "ízlések és pofonok", de ez a film tényszerűen nem egy szar feldolgozás, hanem egy halivúdi megoldás, mese, Asimov robotikás világában. olyan, amilyen, ezen már nincs vita.

Malachi 2011.08.19. 21:16:57

@Magócs Dávid: egyébként meg mit finomkodok, ti vagytok a Geekblog, akkor meg ne kerüljön ki ilyen pongyola fogalmazás, mert egy vehemensebb geek még megdobál 20 oldalú dobókockával. a név kötelez baszki.

Magócs Dávid · http://geekz.blog.hu 2011.08.19. 21:18:14

@Malachi: jogos, én fogalmaztam rosszul ezzel az írással. nem éreztem benne, hogy egynek fog hangzani. a filmnél is igazad lehet, de engem mindig idegesített, nem tudott lekötni, holott a novellákat végig élveztem.

mesko 2011.08.19. 22:28:11

a törvények a filmből tetszenek, még az is tetszik ahogy a robotok kinéznek, mert tényleg jók esztétikailag, sőt SZERETNÉK egy ilyen robotot, hogy csináljon meg mindent nekem, én csak előállok hülyébbnél hülyébb kívánságokkal, s a robot mindent csinál szó nélkül, vagy persze beszélgethet is:))..na, ezt kurvára szeretném..de nem kérek a robottól mást, nem és nem!, nekem nem tetszik ez a film, sőt határozottan idegesített, mégegyszer ha ütnek sem nézem meg..csak, ha a törvények bevannak szigorúan tartva!!..az meg egy másik film lenne:)

frew 2011.08.20. 08:10:32

TCM 21:00 Ragyogás
Cinemax 23:25 Hozzátok el nekem Alfredo Garcia fejét!
Cinemax 2 22:00 Dühöngő bika
HBO 23:40 Gran Torino

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.08.20. 08:16:57

@Háromujjú: hát igen, ezek mind jobbak, mint amik be lettek ajánlva...

mesko 2011.08.20. 11:15:28

@Magócs Dávid: igaza van Háromujjú-nak?..akkor te milyen Tv-programot néztél, mert ezt nagyon benézted:))..néha/majdnem mindig a "filmes" csatornák szolgáltatják a jobb filmeket..csak úgy vettem észre, hogy ti spéci bizonyos csatornákat "nézegettek":)..amit én nem hiszek el rólatok:)

chuck-d 2011.08.20. 18:04:53

@mesko: "sőt SZERETNÉK egy ilyen robotot, hogy csináljon meg"

beteges, de legalább őszinte.

mesko 2011.08.20. 18:19:50

@chuck-d: jaj, hogy hiányoltalak:))
süti beállítások módosítása