Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Precision

2011.04.05. 12:00 Geekblog

Andrew James Sykes szuperalacsony-költségvetésű scifi rövidfilmje, amelyben egy időutazó titkosügynök többek közt a magyar forradalmat is meglátogatja.

PRECISION from Andrew James Sykes on Vimeo.

6 komment

Címkék: scifi videó akció

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr562800904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Áramvonalas Földműves 2011.04.05. 12:36:58

Ezt nem nagyon értem:-o

Off: Miért nem került ki a Green Lantern WonderCon-os előzetese? Engem totál nem érdekel, de azért a mozgókép, legalábbis ez a 4 perc, eléggé jól mutat. egy posztot minimum megérne, feltételezem a filmről majd úgyis írtok júniusban.

Egyébként Thorhoz is kijött egy új előzetes (?) az is jobb, mint az eddigiek, habár az a film sztem garantáltan 1 okádmány lesz.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2011.04.05. 12:40:28

@Áramvonalas Földműves: én meg azt nem értem, hogy állandóan a mainstream filmek térnyerésén meg minőségén szenvedsz, most meg egy abszolút mainstream film trailerének le nem közlésén.

egyébként azért nem került ki (pontosabban én azért nem tettem ki), mert a faszom tele van a képregény-adaptációkkal.

_renton 2011.04.05. 14:30:34

A hölgy csinos, de bántóan modoros/amatőr. :)

Áramvonalas Földműves 2011.04.05. 20:21:06

@Wostry Ferenc: na akkor ez 1 jó nagy félreértés:D de közben persze teljesen megértem. Na most ha még mondanék valamit az csak pofajártatás lenne, úgyhogy befogom.

Reterro 2011.04.06. 06:34:35

Igen, a csaj szerintem is jó, de maga az alkotás nekem nem jött át.

nevetőharmadik 2011.04.06. 08:48:00

Ííííííí micsoda semmitmondó unalmas vacak :D

De rendben, a százéves jövőbeli whisky jópofa, magyarok áprájzolnak, a tank festése is vicces.
süti beállítások módosítása