Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Machete: 4 perces részlet

2010.08.29. 14:20 Magócs Dávid

Közzétettek Robert Rodriguez legújabb B-filmjéből egy közel 4 perces jelenetet. A Grindhouse - Planet Terror előtt bemutatott fake előzetesből, egész estés filmmé avanzsált oldschool akciófilm, a mostani években hiánycikknek számító stílust igyekszik képviselni. A film egy bérgyilkosról szól, akit csapdába csalnak, majd megpróbálnak eltenni láb alól. Machete (Danny Trejo), akivel senki sem találkozna szívesen, még fényes nappal sem, magához tér a kómából és kegyetlen bosszút áll. Az alábbi jelenet a kórházban való ébredés után játszódik, egy kisebb csapat érkezik Machete kiiktatására, ám ő magához tér és szétcsap közöttük. A hivatalos bemutató szeptember 3.-án lesz Amerikában, a magyar debütálás pedig november 25.-én.

 

9 komment

Címkék: akció filmjelenet

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr632256380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konya Sándor 2010.08.29. 15:28:28

Állat! :) De egyébként mi az hogy semmi hír a magyar bemutatóról? Én azt olvastam hogy november nemtudomhanyadikán lesz. Vagy az már akkor nem úgy van?

MrHeroicBloodshed 2010.08.29. 17:32:51

A trailerre szavazok inkább ...

Eme részlet megtekintése után jutott eszembe először az, hogy ez a film nem biztos, hogy jó lesz (az előzetest amúgy imádtam).

yippyupp 2010.08.29. 18:18:00

@MrHeroicBloodshed: jaja, szerintem is az olyan sz.r, hogy már jó, és a simán sz.r határán lebeg

mesko 2010.08.29. 19:29:33

...na lássuk csak,hogy is járnak akik ujjat mernek húzni vele?..ugyanúgy nagyon tarka-barka a szereposztás...fölbukkan benne itt-ott: Robert De Niro, Steven Seagal..Jessica Alba etc.
én kiváncsi vagyok,mert nekem Danny Trejo amolyan szimbolum féle a B kategoriás filmeknél, s akárki akármit mond...sehol nem tud Trejo csak úgy elmenni,hogy senki ne vegye észre...ez azért már valami:)

SzőröstalpúJeti 2010.08.29. 19:35:53

Szerintem ez qrva jó, mindenképp megnézős/röhögős.

Áramvonalas Földműves 2010.08.31. 12:20:26

Ne mondjátok már! Ez überkirály lesz! A terrorbolygó is baromi jó volt.
süti beállítások módosítása