Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Filmszemle - 6. nap

2010.02.08. 11:00 Forgács W. András

Hiába vasárnap, a stáb ma sem pihent - bónusz elmélkedés a lehetséges győztesekről. Fogadjátok szeretettel videón:

6 komment

Címkék: videó beszámoló fesztivál tudósítás filmszemle filmfesztivál

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr961737678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheBerzerker 2010.02.08. 15:28:07

Meddig tart még ez a filmszemle? Mert ahogy nézem a Kung Fu Kedd rovására megy, ami tűrhetetlen!:D

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2010.02.08. 15:35:31

Mindennek a rovására megy lassan. Már nemazért megnézem elolvasom mer már geekzfüggő vagyok csak kéne más is...nekem:D
amúgy kicsit vicces nekem ez a szemle, mintha 80%ban rossz filmek lennének csak.

TheBerzerker 2010.02.09. 15:02:33

Engem rohadt mód nem érdekel a filmszemle.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2010.02.09. 16:21:05

Hálistennek vége van...

ettől függetlenül köszönöm Andrásnak és Dénesnek a fantasztikus munkájukat.

chuck-d 2010.02.25. 17:44:47

már meg akartam köszönni a melótokat, nem szokott érdekelni a szemle, de nektek sikerült eladni nekem a hangulatát rendesen. akik meg az írásokat, videókat összepakolták, azoknak meg pláne kösz.
süti beállítások módosítása