Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Hands of Steel

2010.01.27. 08:00 Köbli Norbert (törölt)

POSZT-APOKALIPSZIS MOST! - SOROZAT, 11+2.
(80s KLASSIX-SOROZAT, 2.)

Semmit sem mond a cím? És ha azt mondom Paco Queruak, a halál megsemmisítő harci gépezete? Na ugye. Elővettük a videós korszak egyik nagy klasszikusát, és újranéztük. Maradandó élmény volt.



Majdnem húsz éve már, hogy egy ismerősnél bekerült a kazi a videóba, és egy artikulátlan hang azt dödögte: "Pákó Keroák, a halál megsemmisítő harci gépezete!" Talán a barokkos cím az oka, hogy az évek múlásával újra meg újra eszembe jutott a film, és addig nem nyugodtam, míg le nem vadásztam egy meghökkentően rossz kópián.  

A címen kívül két dolog rémlett az idő homályán át: 1, egy kigyúrt állat a címszerepben és 2, a sivatagi helyszínek. Jól emlékeztem. Martin Dolman (alias Sergio Martino) kultfilmjében mindkettőből akad bőven. A sztori egy kiborgról, igen, Paco Queruakról szól, aki ellenszegül a parancsnak, mikor egy vak-tolókocsis (!) tisztelendő-forradalmárt (!!) kellene megfojtania puszta acélkezeivel. Vidékre menekül, a sivatagba, ahol befogadja egy magányos kocsmárosasszony (jó, hát sok a munka a farm körül, és hát a kiborgoknak jól kidolgozott a felsőteste). Itt Paco előbb szkanderezéssel üti agyon az időt (kissé sportszerűtlenül, hiszen acélkeze van), majd megküzd a ráküldött kivégző-osztaggal.

A Pákó Keroák nagy hatású film. Nem csak gyerekkoromra volt nagy hatással, de - gyanúm szerint - a hollywoodi filmgyártásra is. Jó, persze, az alap a Terminátor-ból van lenyúlva, és a szőke kiborgnő erősen a Szárnyas fejvadász-ra hajaz, de Paco ugyanazokkal a dilemmákkal szembesül, amikkel a Robotzsaru csak egy évvel később fog találkozni. Paco félig ember, félig gép - a legenda szerint Guetamalában kaparták össze a tetemét, és bütykölték össze a fémvázzal, akárcsak Alex Murpheyt Detroitban. 

Az Emmerich-féle Tökéletes katona (1992) még tovább megy: egy az egyben lekoppintja "a lelkiismeretével küzdő gépember menekül teremtői elől, szőke nővel rejtőzik a sivatagban, és megküzd a ráküldött tökéletes kiborggal" sztorit. Hogy a Túl a csúcson (1987) Paco ihlette szkanderjeleneteiről már ne is beszéljünk. A kígyós szkanderre például elevenen emlékeztem. Nemrég mikor megnéztem a Stallone-film ismétlését, össze-vissza kerestem benne, hiába. És csak most döbbentem rá, hogy nem is volt benne soha. A kígyós szkander valójában a Vendetta dal futuro egyik nagyjelenete! Ugyanígy mikor Paco az alkarjába épített huzalokat bizergálja - ezt a képsort évekig kerestem a Terminátor-ban. Végre megtaláltam - csak éppen itt!



A Vendetta dal futuro (minden olasztudásom felhasználásával magyarra fordítva: Bosszú a jövőből) című alkotást külföldön Hands of Steel (USA) és Atomic Cyborg (Franciaország) néven is forgalmazták. Abban az időszakban készült, amikor a nemzetközi piacra dolgozó olasz filmgyártás újra felvirágzott a videókorszaknak köszönhetően. Az amerikai piac éhes volt a zsánerfilmekre - egy kitétel volt csak: angolul beszéljen a film.


Sergio Martino (Segítség, felszarvaztak!) az olasz film egyik legterményekebb, ha nem is annyira igényes alakja, aki 1983-ban meglepő nemzetközi sikert ért el 2019: After the Fall of New York című C-filmjével (korábban a giallo és az exploitation tette ismertté nevét). Martino ugyanezzel a stábbal forgatta le Paco kalandjait is, méghozzá eredeti arizonai helyszíneken (még néhány helyi tájszólásos színészt is sikerült szerződtetnie).
 

Pacót az a Daniel Greene játssza, aki testépítőként szerzett hírnevet, játszott néhány felejthető produkcióban, az utóbbi években pedig csak barátai, a Farrelly testvérek foglalkoztatják kisebb szerepekben. Greene amolyan Schwarzenegger / Patrick Swayze keverék, tipikus nyolcvanas évekbeli arc. John Saxon a cast legnagyobb neve, ő játssza Paco teremtőjét és ősellenségét, Turnert. Janet Agren, a szép svéd modell a bártündér, George Eastman a szkanderbajnok kamionos, Claudio Cassinelli pedig a főhős után küldött fejvadász (szegény Cassinelli a forgatáson lelte halálát, mikor helikoptere lezuhant). Nem tudom, ki játssza a fejvadász folyton napszemüveget viselő társát, de nem egy Mr. Smith, annyi szent.

A Hands of Steel máskülönben a Kobra (1986) szegény kistestvéreként írható le. A színészi játék csapnivaló, a párbeszédek rémesek, akcentusok jönnek-mennek, a kivitelezés pedig igazán nagyon olcsó. De például (ex-Goblins) Claudio Simonetti kísérőzenéje, mely John Carpenter és Harold Faltermeyer között viaskodik, egész nívós. A kocsmai bunyók pedig a Bud Spencer / Terence Hill-mozik "ezer közül is megismerem" típusú hangeffektusait vonultatják fel. És akadnak felszabadult, roppant szórakoztató pillanatok, amelyeknek gyerekkoromban is örültem.

Ilyen mikor Paco a kocsmában egy vécépapír-gurigát kap a rosszfiúktól, rajta a "beszartál?" felirattal. Nos, hősünk egy ideig tűrtőzteti magát, hiszen hosszú nap volt, elfáradt, különben is a srácok sokat ittak - aztán mégis lekapja a bárpult márványborítását, rávési válaszát, és odakúrja a kamionosok asztalára. Cool, cool és cool! Hatalmasat röhögtem, amikor az ál-Daryl Hannah kiborgnő rettenetes olasz akcentussal beleböfögi Paco képébe: "I am the perfect cyborg, and I was sent here to kill the traitor!" - mire Paco elegánsan letépi a fejét a nyakáról.

A legszebb a filmben mégis a fináléja. A finálé nélkül két csillagot adtunk volna, de így megérdemli a hármat is. Egyrészt Paco itt mérhetetlen leleményességgel végzi ki bukósisakos áldozatait. Egyiknek betöri, a másiknak összelapítja, a harmadiknak szétnyomja a fejét. Mikor pedig Saxon feltűnik egy bazi nagy lézerágyúval, Paco benyögi a film tanulságát, és egyben legviccesebb sorát: "You thought you owned me by controlling my brain. But what you didn't realize you don't own a man until you control his heart!" No persze, ez a sor attól olyan vicces, hogy hősünk rögtön ezután kitépi ellenfele szívét.

Mintha ez nem lenne elég frappáns befejezés, megérkezik Paco szőke barátnéja, akit egyébként ekkor már halottnak hitt. És hogy, hogy nem, Paco agya megbomlik, amolyan Shakespeare-i hős lesz belőle, aki bosszúját beteljesítve nem találja életcélját. "Ember vagyok, vagy gép?" - teszi fel a kérdést. "Mi értelme az életemnek?" Miközben a kocsmárosasszony megközelíti, egyfajta Szépség és a szörnyeteg befejezés, amolyan unhappy ending sejlik fel, ami furcsamód igen hatásos. És amikor Paco elmondja utolsó mondatát, és felfedi élő szövetét a fémvázon, egyszeriben megértjük, hogy a Hands of Steel mitől több, jobb, mint a nyolcvanas évek ezer hasonló alkotása: "You see, Linda? Maybe Paco Queruak never even existed."

58 komment

Címkék: scifi akció filmkritika 3csillagos 80 klassix eurocult post apocalypse

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr100221830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.11.07. 22:44:47

Ez a film valahogy belém is beégett, főleg a fülbemászó zenéje miatt, gyerekkorom nagy B kategóriás kedvence volt. De még mindig a régi, ütött-kopott VHS-es narrátoros kiadásban jelenti a legteljesebb élvezetet. :)

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2007.11.08. 08:36:28

nekem is megvolt a vhs-hőskorszakban, de azért azt állítani, hogy kultfilm? inkább generációs film, és itt főleg a korabeli magyar vhs-lehetőségekre és nosztalgiázó kedvünkre gondolok..

travis 2007.11.08. 10:39:42

Acélököl címmel láttam először narrátorosan.
Nálunk valamelyik noname kiadó adta ki a rendszerváltás hajnalán, Bosszú a jövőből címmel.

Arra emlékszem belőle, hogy Paco a csajnak egyetlen izzadtságcsepp nélkül fölhasgatja az egész télére való tüzifát, aztán meg elkapják a rosszfiúk, felkötik fejjel lefelé egy vontatókocsira, de kiszabadul, és borzalmasan leszkanderoz mindenkit.

Csak narrátorosan nézhető, kulturális okokból.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.11.08. 10:51:20

Az európai kulturgút szerves része, amely megrázó erővel mutatja be, milyen, mikor valaki a Luigi Montefiorival szkanderversenyel.

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.11.08. 11:24:57

Egyébként meg Pákó Kvérák!

moRtiZ 2007.11.08. 12:04:50

HAHA!! Bakker először nem tudtam miről van szó, de ahogy egyre tovább mentem a cikkbe, egyre jobban eszembejutott a film, legalább 10x láttam zsenge ifjonc koromban :D:D

De a kézbuzerálós rész volt a terminátorba, meg a Star wars-ba is nem? :D Legalábbis én úgy emlékszem.

vittorio 2007.11.08. 12:08:09

Nem gondoltam, hogy valaha olvasok erről a filmről magyarul. Nagy köszönet érte. Nálam polcon a hazai gyári VHS.

vittorio 2007.11.08. 12:27:52

Megkövetem magam. Erről a filmről beszéltem én is, de nem ez van a polcon, hanem a hasonló kaliberű Bronxi halálosztó - Bob Collins/Umberto Lenzi/.

Biri · http://biri.talpak.org/ 2007.11.08. 12:49:05

moRtiZ: igen, a kezes resz benne van mindkettoben. Talan a Terminatorbol kiszedtek a mozivaltozatbol, de a DVD-n ott van.

Order · http://kritikustomeg.org/ 2007.11.08. 13:42:20

Az én kazettámra Pákó a harcológép volt felírva :)

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.11.08. 15:08:09

...és a fent látható pószter nekem az ajtómon figyelt 15 évvel ezelőtt. Csak úgy törnek elő belőlem az emlékek... :)

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2007.11.08. 16:14:21

Jó rég láttam (valaki elfelejtette visszahozni ezt a kazit is), már szinte el is felejtettem, összefolyt a Terminatoros és Cyborgos emlékekkel. Jó kis nosztalgiaírás.

RoFä 2007.11.08. 16:19:39

Cobra... nekem képregényben is megvolt, a füzet másik végéről pedig egy szovjet akciófilm képregényváltozata kezdődött (Veszélyes őrjárat). Meg kellett fordítani a füzetet hozzá :)

Ezt az opust nem láttam, de Stallone Cobrettinél nem lehet kúlabb a Pákó az biztos.

Köbli Norbert (törölt) 2007.11.08. 16:42:51

Legközelebb a Kobráról szándékozom írni. Avagy: "Dögvész vagy, és én a gyógyszer!"

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.11.08. 16:55:09

El sem tudom mondani milyen elégedettséggel tölt el, hogy a Pákó Kvérák nevet az index kezdőoldalán olvashatom... Something came full circle...

Köbli Norbert (törölt) 2007.11.08. 17:05:46

Hát még én hogy örülök, Feri! Ha ezt a jó öreg Pákó látná... Meg kéne hívni Daniel Greene-t a következő Fangoria-bulira, nem?

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.11.08. 17:27:44

Megkérhetnénk, hogy szerelje meg a kezét közönség előtt...

virtualdog 2007.11.08. 23:08:11

A Kobrát legalább én is láttam, sőt gyerekkoromban minden alkalommal elolvastam, mikor a nagyszüleimnél jártunk, az egyik eldugott polcon ugyanis ott figyelt és hívogatott engem a film alapján készült képregény (közvetlenül a Batman mellett, amit később sikerült is lenyúlnom :D).

Médiageci · http://twitter.com/mediageci 2007.11.09. 15:59:06

Nekem még most is megvan a Cobra képregény, egyébként a KTN-en is fent figyel. A TV-ben is cirka egy hónapja adták, valamelyik vezető kertévé.

GyZ · http://mediaplayer.blog.hu 2007.11.09. 16:40:39

Paco Queruak nálam is kitörölhetlen imprint. Ugyanez a csávó (Daniel Greene) játszott egy Retailator (?) c. filmben is, ahol a főgonosz neve Abbot Reeves volt. Kiborgos leszámolós ez is. imdb-n nyomát sem lelem, pedig a film tuti létezett a VHS korszakban. Valakinek beugrik?

Ash 2007.11.09. 18:36:32

Nagyon szeressem ezt a filmet, köszi, hogy írtál róla! :)
A "Retailator" nem ez véletlenül: www.imdb.com/title/tt0091003/ ?

GyZ · http://mediaplayer.blog.hu 2007.11.09. 19:21:36

Jó tipp. :) Abbot Reeves van benne, tehát még akár az is lehet. Pont ez a zavarbaejtő, a Terminator után jópár "TOR"-os olasz cucc kijött, Exterminator, Eliminator, és persze Retailator. Élek a gyanúperrel, hogy a Retailator az általad linkelt film folytatása, de így is marad egy kérdés: hová tűnt Daniel Greene? ^_^

travis 2007.11.10. 01:07:25

"Cobra... nekem képregényben is megvolt, a füzet másik végéről pedig egy szovjet akciófilm képregényváltozata kezdődött (Veszélyes őrjárat). Meg kellett fordítani a füzetet hozzá :)"

A Kobra képregény nekem is megvolt.
Nem mintha aa film minden vágása nem lenne a
Két kiadványt megért sorozat volt. A másikban az Aliens és a Terminááááátor (The Halálosztó) volt, hasonlóan tükrözött konstrukcióban.
És ami még nem akármi: lehozta a Népszava mind a négy képregényt, minden hét csütörtökén volt megtalálható a sportrovat alatt, kissé nagyobb felbontásban, mint a kiadványban. Egyszerre mindig csak szigorúan három kép. Talán Garfield hatása?

Könyörögve kérem, jelezzen, aki emlékszik erre!
A sötétből kiáltok feléd, ó Uram!
;)

PS: Havonta van nálam filmes összejövetel: sör és trashmovie végkimerülésig. Szóval ezeket a politoxikomán bulikat sosem engedjuk elmúlni George P. Cosmatos örökbecsűje nélkül:
PURE '80'S!!!
www.youtube.com/watch?v=_oL5C4S01BE

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.11.10. 01:15:07

A Népszavás képregénysorozatra természetesen mindenki emlékszik, akinek szerencséje volt hozzá. :) Asszem az összeset a Fazekas rajzolta. Az a ruszki akciófilm nem is volt rossz...

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.11.10. 01:23:45

Cseppet módosítottam a cikket: az angol forgalmazási címmel, illetve besoroltam az "80s klassix" rovatba, lásd címkék, illetve
geekz.blog.hu/tags/80_klassix

Köbli Norbert (törölt) 2007.11.10. 02:09:30

A szóban forgó képregényeket természetesen CS. HORVÁTH TIBOR mester-messiás-félisten adaptálta, és Fazék rajzolta. Mi lenne, ha indítanánk a geekz-en egy trash, féltrash vetítés-sorozatot, ahol havonta egy filmet megnéznénk az odeonban, és mondjuk kezdenénk épp a kobrával? mit szóltok?

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.11.10. 02:23:24

Én támogatom - én csináltam évekkel ezelőtt egy vetítéssorozatot az Odeonban, de aki ott nekem szervezte, kirúgták (nem emiatt.) Na és a jogok?

travis 2007.11.10. 08:49:49

Azokon a vetítéseken én is ott voltam. Ott láttam először a Re-Animátort.
Jó lenne feleleveníteni ezt a hagyományt. Volt egy jó kis underground hangulata.

travis 2007.11.10. 10:03:13

Esetleg megkérdezhetem az egyik odeonos haveromat, hogy hány óra ezzel a terembérlettel kapcsolatban. Majd megírom ide.
A Fright Night-nál voltak jogok intézve, vagy csak amolyan partizánakció volt?

Wostry Ferenc · http://geekz.444.hu 2007.11.10. 10:32:29

Partizán, de utána volt egy sorozatnyi vetítés is. Jogok, milyen jogok? :)

Ne ide írd, hanem külddj mailt, a felhasználói névre kattintva lehet. Ha nem kell, ne kelljen semmit fizetni. :)

Ash 2007.11.10. 17:19:21

mediaplayer: Patrick Reynolds kb. hasonló kaliberű színész, mint Daniel Greene, így könnyen lehet, hogy ez lesz az a film. :)
trailer:
www.youtube.com/watch?v=TFYocToDwnM
részlet a filmből:
www.youtube.com/watch?v=82uZKVW_hpk

travis 2007.11.10. 18:27:43

Ash! Akkora király vagy! Ez nekem megvolt gyerekkoromban, rongyosra néztem! Nem hittem, hogy valaki ismeri.
Volt benne egy irgalmatlanul közhelyes figura, egy béna Han Solo-koppintás, akit úgy hívtak Harry Fontana. És folyton csak cigicsikkel a szája szélén tudott beszélni. Valamint egy szőke tudósnő, a félig ember-félig gép fickó, akit csak "Mandroid"-nak hívtak, meg egy nindzsa(!). Ja mege egy kicsi, repkedő robot, akit Spock-nak hívtak. Ez volt a nagy csapat, és elmentek Alaszkába kinyírni az őrült tudós Reeves-t, aki a végén vissza akart menni időgéppel a római korba, hogy császár legyen, be is öltözött hozzá, de jól elcseszik a kísérletét, és nagyjából abba korba kerül vissza, amikor még csak vulkánok voltak a Földön. Kábé úgy, mint Ash az Evil Dead 3. alternatív befejezésében.
Jó kis trash!

Köbli Norbert (törölt) 2007.11.10. 18:58:21

Ez az Eliminators trailer zseniális! Hogyhogy nem láttam én ezt annak idején?

bobbyperu · http://twitter.com/bobbyperublog 2007.11.11. 00:00:51

"soon i shall rule the world" beszarok, de legalábbis 20 évet fiatalodtam. óriási

virtualdog 2007.11.11. 01:59:34

Engem is érdekelne a trashfilmes vetítés. :)

mandroid 2007.11.11. 16:45:18

Köszi Ash, közel járunk, közel járunk. Lehet, hogy meg is érkeztünk, csak én nem vettem észre.

Teljesen alap, hogy a \"mandroid\" szóra bennem is interdimenzionális téridőgörbület katalizálódott, így most ott tartok, hogy immár nem merném 100-ra adni sem azt, hogy NEM ez a máshol Retailator néven is andergrandolt film, sem pedig azt, hogy EZ az. :)

Ahhoz mernék ragaszkodni óvatosan, hogy a mandroidot az általam létezőnek vélt filmben Daniel Greene játszotta, és Queruak (és egyben mandroid) neveken is nevezték őt benne. A sztori mindenesetre nagyon hasonló, kórosan/klónosan az.
Még az ősbéna ninnya meg a botja is visszaflesselt.

Tehát lehet, hogy tényleg csak ez az egy ilyen film van, a többit pedig már bohó gyermekkorom tudatalattija színezte ki, vagy pedig több variáns is készült egyazon témára, de az egyik \"eltűnt.\"

Egyébként retailatorra nem ad ki semmit a Youtube. Az imdb ismer egy 1987-es retailatort, de az tuti nem az, mert nincs benne mandroid és focistahajú ninnya. Szóval gondolom lassan felvetődik, a tömegek e a hülyék, vagy én.

PS: A Retailator c. kiborgos-leszámolós film megcsengeti valakinél a harangocskákat?

MOHI · http://web.interware.hu/mohacsik 2008.05.03. 12:50:06

Teljesen egyetértek Linkovic Csumoszky-val. Több mint 20 év után ráleltem a YouTube-on, azóta minden nap megnézem, amikor a család már alszik :) Nagyon nagy film! A zenéje fantasztikus, gyermekkoromban is tetszett.

Azért Raoul Morales akcentusa a legjobb :) :
"When I get through with you...you're going to have to wipe your ass with your nose!"

zsolt1981 · http://web.interware.hu/mohacsik 2008.08.19. 20:43:54

sziasztok.nemtudjátok honnan lehet megszerezni a bosszú a jövőböl t?már régóta vadászom rá.

pako 2008.08.30. 02:37:00

Engem is érdekelne a bosszu a jövőbol cimű film.Régen a sziv tv-n nyomatták.VHS en is meg volt annak idején ,de csak volt.Most szivesen megnézném.Kár hogy ez a kocsog tv nem ad manapság ilyet csak ismétlik a sok szart

Lacihun1978 · http://www.youtube.com/user/LaciHun1978 2008.09.10. 18:41:28

Sziasztok fiúk!Ti kevertek vmit!Abbot Reeves az Eliminators filmben a Mandroid ellenfele.Daniel Greene másik kiborgos filmjének a német bemutatóját láttam a 80-as években.Abban is szerelte a kezét és iszonyúan lőtt vkiket.Ennyire emlékszem...Az Eliminators teljes moziját 10 perces részekre bontva itt találjátok:www.youtube.com/watch?v=C6uMEn6yVm8 Jó szórakozást mindenkinek!

DeStRoYeR 2009.03.11. 12:47:01

Köszönöm szépen!

Nem hiszed el mióta kerestem ezt a filmet a neten. Gyermekkorom egyik legmeghatározóbb filmje. A Terminátor és a Conan a barbár mellett. Forever 80'!!!

Köbli Norbert (törölt) 2009.03.11. 14:05:17

örülök, hogy örömet szereztünk!

bazsa159 2009.08.11. 22:11:10

Szia Norbi!
nem tudod, hogy hogyan tudom leszedni?

Flankerr 2010.01.27. 09:24:47

Istenem, ezt még én is videókazettán láttam, és tényleg belém égett..:)
a Kobrát pedig moziban láttam, a falu művelődési házában, természetesen telt ház mellett..:)
Kevésbé posztapokaliptikus (bár ki tudja, azok a nácikra hajazó katonák), de lehetne megemlékezni az utolsó harcos című remekműről, amiben az elején a főhős felfegyverzett motorral írtja az ellent, akik sisakos fekete ruhás katonák..a vége felé elfogják, agymosást, vagy mit nyomnak rajta végig, stb..:)
Gyanús hogy valami olasz kapcsolata lehet, mert mintha a gonosz katonáknál Beretta géppisztoly lenne.. persze huszonpárév távlatából (bár ezt vagy 3x láttam) lehet rosszul tévedek..:)

Flankerr 2010.01.27. 09:25:42

U.I.: sajnos a régebben linkelt videókat már leszedték....:(

clive. 2010.01.27. 09:57:43

Hirtelen a címről eszembe jutott a Pusztító ököl :))) Jobb mint az anime. Kenshiro!
Én azt élveztem hihetetlenül :))))

lojzi1 2010.01.27. 10:45:58

Más téma de olasz és -or. Van egy olyan film, hogy Ator a legyőzhetetlen. Ez inkább a Conan olsz változata. Nagyon rég láttam, akkor is csak részben. Ismerős valakinek?

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2010.01.27. 11:15:45

A pusztító ököl az nem az amikor az elején valami kopasz fickóval verekszik a hős és megkoppantja 5ször a fejét majd közli vele h 10 másodperc mulva felrobban az agya? és fel is robban amúgy. Ha ez nem a pusztító ököl akkor viszont melyik?

clive. 2010.01.27. 13:26:21

Balakin: Az az:) Főszereplőt úgy becézik, hogy hét seb, mert egy másik régen hétszer nyomta bele az ujját:)
Az is posztapokaliptikus nyakon öntve mindennel: rothadó zombiként kísértő apa szellemmel, minimális varázslással, motoros bandákkal meg úgy mindennel. Az általad említett jelenet itt van:

www.youtube.com/watch?v=RvFYI8TwqaA&feature=related

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2010.01.27. 14:42:36

Úristen ez zseniális!!!:D főszereplő színészi játéka hihetetlen:D...köszi!

Balakin · http://balakin.blog.hu/ 2010.01.27. 14:51:39

Úristen ez zseniális!!!:D főszereplő színészi játéka hihetetlen:D...köszi!

norbert hellacopter 2010.01.28. 15:06:46

@lojzi1: Persze.Arristide Massaccesi fok yeah.két része van.Ator a harcoló sas címen ment az első,Ator a legyőzhetetlen címen a második.asszem.

martinriggs 2010.01.30. 09:03:07

@Köbli Norbert: Ne felejtsd ki a kritikádból a számomra teljesen érthetetlen momentumot, miszerint az eredeti , a film alapjául szolgáló Paula Gosling-regényben még kurvára nem voltak tudomásom szerint szektás-fejszés rosszarcok, Stallone-nak fogalmam sincs honnan jött eme meghökkentő elem beemelése a történet sodrába...Amúgy évekkel késsőbb a Tiszta Játszmát is ebből a regényből forgatták Cindy Crawford-dal, ami hűebb adaptáció volt.Csak éppen nem jobb semmivel.

lojzi1 2010.12.15. 16:03:07

Tegnap egy dvd boltban turkálva rábukkantam egy magyar DVD kiadásra! Azonnal megvettem! Hogy mik vannak!
süti beállítások módosítása