Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

The Shinjuku Incident - előzetes

2009.01.18. 19:50 Chavez

Bár a Most Waited listáról ugyan csúnyán lehagytuk ezt a filmet, de a lényeg, hogy végre itt a Derek Yee által rendezett The Shinjuku Incident előzetese, angol felirattal! Jackie nagy testvér ezúttal komolyabb szerepben lesz látható, konkrétan a Jakuza egyik bérgyilkosát alakítja majd.

12 komment

Címkék: akció filmbemutató dráma

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr84885926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.01.19. 12:04:10

te Chavez, monggggyuk én nem vaok tú' nagy angolos, de én ebbő' egy szót sem értettem...:-P
nem tudom mit szóljak hozzá, Derek Yee ügyes kismester, és hát az jól látszik, hogy nem ez a film nem fogja feléleszteni a döglődő hk-i filmgyártást, de természetesen várjuk nagy szeretettel!

Chavez 2009.01.19. 12:19:13

Mit nem értettél?
200 millió hk-i dolcsiba került a film, a japán kormány is támogatta, és Kína, HK, Taiwan és Japán sztárok szerepelnek benne.
Jackie Chan ezúttal nem hőst alakít, hanem egy menekültet, aki a barátnője után megy Japánba, de a csaj közben meg hozzáment egy jakuzafőnökhöz (Ken Watanabe), Jackie ezután Japánban marad és elkezd a főnöknek melózni, aztán meg nagykutya lesz belőle. A végét nem tudom, de hogy valami nagy balhé lesz Kína és Japán bűnözők között, az szerintem boritékolható.
(A sztorit nem mondják benne, azt önszorgalomból írtam hozzá!)

TheBerzerker 2009.01.19. 12:52:11

Na ez érdekes lesz. Mikor lesz a bemutató kint?

Én amúgy Ken Watanabe-t is bírom.

Chavez 2009.01.19. 13:55:31

Viccelsz? Én igazából miatta várom ezt a filmet. A bemutató tavaly lett volna, de most 2009 első negyedévére csúszott.

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.01.19. 14:30:38

@Chavez: arra akartam célozni, hogy nálam egy kuma angol felirat nem látszott...:-)

Beyonder 2009.01.19. 14:31:50

Ki kellett volna írni, hogy Jackie testvér = Jackie Chan, mert így voltak olyanok, akiknek nem esett le egyből a dolog. Pl. én. :)

Chavez 2009.01.19. 15:54:47

@ringsider: És most sincs felirat? Másnál sem?

@Beyonder: Jogos! Nekem eddig fel sem tűnt, bár gondolom azért, mert én tudtam, hogy milyen Jackie-re gondolok. :)
Akkor szóval Jackie Chan az, aki majd izmozik a mozikban.

TheBerzerker 2009.01.19. 16:06:19

Nálam van fölirat he...

.YEZy. · http://asianmovies.blog.hu 2009.01.19. 17:47:25

Miről látszik, hogy döglődik a hongkongi filmgyártás?

ringsider · http://fussatokbolondok.blog.hu 2009.01.19. 22:52:15

@-YEZy-: hát főként az elmúlt évek filmjeiből! :-D

Chavez 2009.01.20. 01:37:30

Bemutató HK-ban április 2, Japánban május 1, Kínában meg majd ha egyszer demokrácia lesz.
HK DVD júniusban.

Yodz 2009.01.21. 14:17:52

Erről a Jackie Chanről mindig az jut eszembe, hogy le kéne már forgatni a Botox harcosok című filmet, melyben szintén lehetne Chan apó a geci, Stallone meg a főhős oldalán Cher-rel.
süti beállítások módosítása