Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Terminátor: Megváltás - előzetes

2008.12.09. 20:57 Beyonder

Íme a film első előzetese. Bemutató: jövő májusban (nálunk később).

24 komment

Címkék: scifi akció filmbemutató post apocalypse

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr33813822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marci · http://geekz.blog.hu/2008/10/15/tukrok_2#comments 2008.12.09. 21:01:55

hát ez nagyon állat!!

vajon a film meg tudja majd közelíteni a T2 szintjét?
(majdnem lehetetlen feladat)

VilosCohaagen · http://geekz.blog.hu 2008.12.10. 00:17:31

A T2 a világ legjobb akciófilmje, McG meg sose törekedett cameroni profizmusra.
De ha értelmesebb és összeszedettebb lesz a T3-nál, már okés.

vittorio 2008.12.10. 09:00:48

Nem rossz.

Beyonder 2008.12.10. 15:06:59

Érdekes, de nekem a T3-mal se volt annyi gondom, mint a többségnek.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.12.10. 15:33:55

Nekem a T3-al csak annyi volt a gondom, hogy semmi szükség nem volt rá. Az előző kettő filmtörténeti darab, és szomorú nézni, ahogy néhány pénzéhes producer kidobja Cameron gyermekét (miért lenne egoista?) egy névtelen utca sarkára...

Yodz 2008.12.10. 19:26:22

Én posztapokalipszis függő vagyok. A B-filmek legjobb műfaja. És a Doomsday is tetszett. :)

Ezt meg alig várom. :)))Addig is Fallout 3.

Yodz 2008.12.10. 19:30:23

A T3-ból csak a legvégét bírtam, meg Nick Stahl se volt rossz. De a film fölösleges és a 2 után ez a 4-es jön majd a sorba.
A T3 teljesen kihagyható a sztori szempontjából és ajánlott is.
Ja és sok helyen olvastam, hogy Arnold hiányozni fog. Nekem nem. Eljárt az idő felette és sosem volt egy nagy valami. Szerintem remekül tud működni egy jó Terminátor film nélküle is. Egyikben sem ő volt a lényeg. Csak cool volt az imidzs, meg az a nettó 30 szó.

Chavez 2008.12.10. 19:42:25

Micsodaaaaa??? Arnoldról vagy jót, vagy visszatér, és a gyengébbik kezében fogva lógat le a hegyről!
Még hogy nem ő volt a lényeg? Terminátor volt, még a filmeket is róla nevezték el.

Marci · http://geekz.blog.hu/2008/10/15/tukrok_2#comments 2008.12.10. 20:08:43

így van, Arnoldnak a legnagyobbak között a helye :))

Ha már említetted ezt a hegyről lógatást (Mi történt vele? - Elengedtem), olyan rég láttam már a Kommandót.

Ramiz 2008.12.10. 20:16:03

Csak nekem nem az igazi egy Terminátor film a '80-as évek avítt vagánykodása (azok a napszemüvegek és bőrdzsekik!) nélkül?...

Ez inkább tűnik Transformatornak, mint Terminátornak.

Yodz 2008.12.11. 08:20:05

Jól van legyen Arnold a lényeg. A 4-nek meg legen a címe Háború a jövőben, vagy valami ilyen eredeti gyöngyszem.:) Az se baj, csak láthassam már. :D

Egyébként a lényeg nem is az, hogy mi volt, hogy volt a korábbi részekben (a 3-ban mondjuk Arnold borzalmas, vagyis a forgatókönyv neki/róla írt része), hanem hogy a jelenlegi Arnold már nem Terminator, hanem kormányzó. Megöregedett, megplöttyedt és hülye is szvsz. Én örülök, hogy nem tették a filmbe. Elég volt belőle. Új fejezet, új arcok, szerintem nincs ebben hiba.

budaid 2008.12.11. 09:30:59

Arnold utánozhatatlan, egyszerűen totálisan hihető en nyomja ezt a terminator témát, én mindenképpen beletenném még ha számítógéppel kell is feltúrbózni.Nyilván megöregedett meg megplöttyedt, de ki nem pukkan le vénségére, azért még így is ő a testépítés Afája-omegája. A T3-at meg szerintem ot baszták el ,hogy a főellenség nem Arnold volt(egy jólelkű termianator és egy hidegvérű gyilkos meg föltolni 18 éven felülieknek kategóriába a rendezői változatot mindenképpen)

Máté 2008.12.11. 19:09:13

Nekem bejön a trailer, szerintem a 3 teljesen fölösleges volt csak Arnie hozta a kötelezőt, a 2 nagy kedvenc de mindig is kíváncsi voltam egy filmre amibe elejétől a végig a jövő van. Arnie nem fog hiányozni a sztori miatt hisz elvileg még meg sem "épült".

TheBerzerker 2008.12.12. 11:30:23

Schwarzi a legnagyobb ikonja a Terminator sorozatnak. Fura lesz nélküle az új film. Olyan ez mintha a Die Hard-ban Síla Löböf (nem tudom leírni a nevét ha megdöglök se) játszaná Bruce Willis szerepét.

moRtiZ 2008.12.12. 22:37:04

A 2 trailer amit lattam eddig belole az hatarozott optimizmussal tolt el a film irant. A 3. terminator egy fos volt, Kristanna Loken nulladrend, a story szar, stbstb...

De a Salvation-be hala a jo egnek ertelmes szineszt tettek (Christian Bale), ugyhogy kivancsi vagyok mi lesz belole.

Yodz 2008.12.15. 11:13:09

Szerintem a Terminátor a kormányzó nélkül nem olyan mint a Die Hard Willis nékül, mert a Terminátornak van egy saját, jövőbeli világa, hangulata amibe nagyon sok sztori is beleférhet msá szereplőkkel. Engem kifejezetten idegesített a 3-as film, élen Arnolddal. Már nagyon nyögvenyelős volt, hogy újfent ugyanazt a pofát küldik vissza a jövőből...mondjuk ez már a 2-őben is logikátlan volt, sőt ott méginkább...dehát akkor nem mehetett volna a dolog Schwarzi nélkül.
Egy, a Star Wars világában játszódó Skywalker vagy Vader mentes rész is lehetne nagyon király szerintem.
A Die Hard napjainkban játszódik és nem másról szól mint McLane-ről, szerintem az más tészta.
Én inkább azt mondanám, hogy olyan mint az Alien Szigorni Vívör nélkül. De az sem feltétlen lenne rossz. (Az AVP-k viszont véleményem szerint gyengék...)

travis 2008.12.16. 16:30:22

Yodz,

Nem értek egyet. A harmadik Termó tök felesleges volt. Az Arnie-féle vonal egy szép emlék, kár volt meggyalázni.
Ahhoz, hogy a saga újra életre kapjon, szükséges egy úgynevezett reboot, ami Batman mítoszt is fölfrissítette. Ebbe viszont már hiba lenne bevonni a kormányzó urat, mivel ez már nem róla szól. Bale eddig bevált a reboot-arc, és az előzetest nézve akár még jó is lehet.
A lényeg, hogy a hagyományos Terminator-filmeknek vége, és ez így van jól.
Cameront úgysem lehet felülmúlni ebben.

Yodz 2008.12.16. 19:26:33

És akkor miért nem értesz velem egyet?

Yodz 2008.12.16. 19:29:33

Eddigi kommentjeim lényege ugyanez. A 3 szar és fölösleges, Arnold felett eljárt az idő. Hajrá T4!


pl. Yodz 2008.12.10. 19:30:23

aFx 2008.12.17. 10:37:14

a Terminator2 a tökéletes akciófilm. csúcsrajáratott, fokozhatatlan és Arnold nélkül nem lett volna az igazi. az a mosoly...

a jövő nem történt meg... neeem? és az a fémkoponya, ami a jó öreg T101eshez tartozott, hogy került oda?;>

Arnold meg lehet megöregedett, de Stallone nem öregedett meg szintén? gondolkodunk vizsgaidőszakban klasszikus akciófilm nézésen (Terminator, Aliens DC, Terminator2, Demolution Man, Mad Max 2, Die Hard 1-3, Kommando, Predator1-2, Running Man, Total Recall), és gondolkodunk, hogy a Rambo2-3 vagy a Rambo(4) szerepeljen, mert bár ugyan az már nem klasszikus, ellenben az előző installációkban nincsen vér, és kilógna a sorból... és minden más tekintetben viszont hatalmas klasszikus^^

travis 2008.12.17. 15:01:29

Yodz,

Félreolvastalak, egy "nem" szócskát átléptem véletlenül itt, az első sorban: Yodz 2008.12.15. 11:13:09
Bocs. :|

Yodz 2008.12.21. 01:15:29

Nosztalgikus hangulatomban meg is néztem a T2-őt és meg kell mondjam, hogy még mindig ez a legeredetibb XX. századi akciófilm. És az egyik legjobb is. Nem mellesleg Arnoldnak is a legnagyobb filmje. Na jó éjt! :)
süti beállítások módosítása