Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Dario Argento: GIALLO

2008.11.13. 13:43 Beyonder

12 komment

Címkék: filmbemutató eurocult giallo

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr100767012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TheBerzerker 2008.11.13. 15:00:52

Valami nem stimmel itt. Nem tudom mi de valami nagyon nincs rendben a giallo körül így 2008-2009-ben. Ezt most a műfajra értettem. Egyszerűen nem illenek hozzá a modern autók és környezet, és az ilyen zenék. Nekem hiányzik belőle a 70-es évek. A trapézgatya és a frankó kocsik.

Köbli Norbert (törölt) 2008.11.13. 15:02:25

én már az előzetest se bírtam végignézni, milyen lehet akkor a film...

ezt az argentót is folyton arra kényszerítik, mint a romerót, hogy másolja a saját korábbi sikereit...

és ezek az akcentusok...

Matyi 2008.11.13. 16:31:51

Hát ez királyul néz ki ! Remélem király is lesz, hehe!
Coming soon...na de mikor????

Marci · http://geekz.blog.hu/2008/10/15/tukrok_2#comments 2008.11.13. 17:05:43

engem a trailer nem győzött meg arról, hogy érdemes lenne befektetni a filmbe.

Argento az elmúlt húsz évben teljesen elfelejtette, hogy kell jó thrillert csinálni (Nonhosonno kivétel, az szerintem kellemes kis film)

clive 2008.11.13. 17:48:06

Nálam Argento a mai napig benne van a TOP 3 rendezőim között. Imádom a filmjeit és még a gyengébbjeit is szívesen nézem (pl.: Stendhal szindróma).
Berzerker hiányolja a régi feelinget a mai giallokból. De ha belegondolunk mikor a klasszikusokat bemutatták nem tűntek réginek az akkori nézőknek:)Az előzetes alapján azt szűrtem le mintha Argento igazodna az aktuális horror trendhez, de a klasszikus giallo elemek is erősen felfedezhetők. Talán egy remek egyveleg lesz. Én bízom benne. És remélem, hogy jön hozzánk is. DVD-n mindenképpen, de a mozinak is örülnék. Amúgy is nagyon szegényes a hazai Argento DVD felhozatal (2 film, szomorú...)

Marci · http://geekz.blog.hu/2008/10/15/tukrok_2#comments 2008.11.13. 19:31:31

2 film, de távolról sem a legjobbjai közül.

talán lesz egyszer DVD-n Profondo Rosso, de szép is lenne.

TheBerzerker 2008.11.14. 08:29:13

Igen de az akkori kor szelleméhez illet ez az egész pszihotikus miliő. De ebben a hülye modern korba szerintem nem nagyon. Egy vérbeli giallo-ban nem lehet ilyen nőket gyilkolni na:) Egy vérbeli gialloban olyan csajok vannak, mint Florinda Bolkan:)

vittorio 2008.11.14. 08:54:52

Szerintem is nehéz ma jó giallo-t készíteni (kis képzavar is talán), de nem lehetetlen.
Csak, hát ugye Argento-nak is haladni kell a korral, ha keresni is akar valamit.
Csak akkor meg semmi köze nem lesz a giallo-khoz. Ez szerintem egy mai 12 egy tucat horrorfilm lesz, vagy talán kicsit nézhetőbb.

Érdekes, hogy a Sleepless-ben még tudott jó dolgokat produkálni. És itt említve lett a Stendhal Szindróma, mint gyengébb filmje. Sajnos azt ma már az erős filmjei közt lehet számon tartani. Az még nagyonis stílusos film volt, persze voltak hibái, én mindenesetre szerettem.

TheBerzerker 2008.11.14. 09:30:56

Szerintem is teljesen rendben van a Stendhal, nem értem miért fikázza mindenki. Vannak sokkal okádékabb filmjei is.

Amúgy még ma is divat a retroság. Szerintem stílusos lenne egy ehte 70-es évek hangulatú film.

Pacey · https://filmleltar.blog.hu/ 2008.11.14. 11:10:53

Tucathorrornak tűnik. A giallo szerintem sem feltétlenül kompatibilis a mai autókkal, emberekkel, házakkal, stb. A 70-es évek, gyakorlatilag a stílushoz tartoztak. Ezek a mai csajok, az akcentus, a fűrésszel hadonászó gyilkos, az európai város sikátorai abszolút a Motelt juttatják inkább eszembe, mint mondjuk a Profondo Rossót...

vittorio 2008.11.14. 11:50:19

A eurocult cimkét szerintem lehetne eruokult-nak is írni.

vilaghalo 2010.03.23. 16:24:41

ez a film... egy kibaszott nagy kupac szar.
süti beállítások módosítása