Utolsó kommentek

Szocializálj velünk!

A legfrissebb filmkritikák

Nincs megjeleníthető elem

A legújabb előzetesek

Nincs megjeleníthető elem

Filmbemutató: FŰRÉSZ 4.

2007.09.16. 14:23 Beyonder

Ha netán azt hitte valaki, hogy a Fűrész 3 idiotizmusát lehetetlen fokozni, most meg fog lepődni, de alaposan. A 4. rész előzetesét az idei Comic Conról brutalitása miatt letiltották,  de a netre szerencsére valahogy kikeveredett. Ez a néhány perc egyből elejét veszi a találgatásoknak, miszerint Jigsaw talán nem is halt meg úgy istenigazából, csak eljátszotta a mocsadék, mivelhogy rögtön fel is boncolják. Na, és vajon mit találnak a gyomrában...? Igen, egy kazettát. Nevetséges? Naná. De meg fogjuk nézni, mert jó véres lesz.


http://view.break.com/364606 - Watch more free videos

25 komment

Címkék: horror filmbemutató

A bejegyzés trackback címe:

https://geekz.blog.hu/api/trackback/id/tr73166900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yakuza · http://www.harvester.extra.hu 2007.09.17. 15:49:49

Kövezzenek meg, de nekem az egész Fűrész-sorozattal nincs komolyabb bajom. Még akár ez is jó lehet. Nem kimondottan örülök, hogy folytatják, de inkább ez, mint valami fos remake. Bár nincsenek illúzióim: ezt is csak a pénzért csinálják.

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2007.09.17. 17:05:48

Nekem már az első rész is fájt... Olyan irritáló ripacsokkal is ritkán találkozik az ember. Amit azok színészet címén műveltek, az maga volt az idegbaj. Meg úgy általában is egy gyenge C kategóriás film volt, semmi több.

Beyonder 2007.09.17. 20:29:46

Pár évtized múlva lehet, hogy úgy fogunk visszagondolni a sorozatra, mint a korai exploitation filmekre. Merthogy ez is kőkeményen az. Van a vér és a bél, a többi meg sallang. Nem új a jelenség. :)

BloodGrey · http://awesomness.blog.hu 2007.09.17. 22:18:28

Osztom Yakuza véleményét, a hármat nem láttam de eddig nekem se volt vele bajom, persze félni nem féltem, csak a gyomrom kavargott néha, de a történet elfeledtette.

JasonNorth 2007.09.18. 22:09:52

Nekem az első 3 rész tetszett. Ez viszont már tényleg nevetséges. Ez már pénzért megy és szerintem nagyon belefognak bukni(és öszintén szolva szurkolok is nekik).

salander · http://ld50.hu 2007.09.22. 11:34:55

Az első rész még oké volt - eltekintve a feljebb már említett ripacskodástól - mert az ötlet elvitte a hátán. A kettőben kiléptek a mikro szintű konfliktusból és ott már a forgatókönyv is nekiállt nem ezer, hanem millió sebből vérezni. A három az már inkább totál infantilis volt és azon a vetítésen amin voltam már a fél mozi röhögött kínjában.

Most kéne túllendíteni a holtponton a dolgot és csinálni belőle egy visítvaröhögős / fennhangon kommentálós / véres-beles exploitationt. A mostani rajongók gyűlölnék, de legalább lenne az fiainknak is mit nézni a házibulikon. :D

Nekem már a 2006-os The Hills Have Eyes is ilyen volt mondjuk, de ezt lehetne még fokozni.

Beyonder 2007.09.22. 13:18:43

A Hills have eyes remake-et ne bántsuk, szerintem teljesen korrekt cucc.

salander · http://ld50.hu 2007.09.22. 13:51:35

Nem is bántottam. :] Én magam részéről nagyon élveztem.

A termet hullámokban elhagyó emberek kevésbé, de a lényeg az lett volna, hogy valami ilyet kéne kihozni a Fűrészből is.

Chavez 2007.09.22. 15:19:42

A horrorfilmre beülők nagy része ösztönös mozibajáró, aki egyátalán nem a műfaj rajongója, vagy ismerője. Amikor a Holtak Földjén-t néztem, a nézőtér felét plázacicák tették ki. A Hills Have Eyes-on pedig nagyrészt gyerekek voltak, akik valami Sikoly-féle minimálhorrorra számítottak.

csob. 2007.09.24. 21:15:36

nyugodjatok meg lesz Saw 0 is vagy Saw 1/2, ami azt fogja taglalni, hogy hogy került a hasába a kazi. :)

Cica 2007.10.05. 16:53:47

Nem tom mért nem szeretitek a fűrészt.. én nekem nagyon bejön az eddigi 3 része és a 4et már tökre várom . sztem eléggé elgondolkoztató a felépítése amikor kiderülnek dolgok. meg az alapból h az emberbőúl hiányzoik a túlélési ösztön... én nagyon saw fan vagyok :)

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.06. 15:35:30

Nekem is bejön. :) De valamikor túl véres. :) Sajna a moziban nem lehet levenni a hangerőt. :) Akinek meg nem tetszik, ne nézze...ilyen egyszerű.
Resident Evil 3-at is várom,jövő héten már itt lesz. :)

csilimppadre 2007.10.16. 10:57:29

nekem legalább egy évig ajánlotta az egyik haver,hogy nézzem meg.mondtam neki hogy amugy se vagyok nagy filmes meg az ilyen filmeket amugy se szeretem.aztán egyszer nem tudtam aludni és pont ment a tv-be az elsőrész,a többi csatornán nem volt semmi.a végén mikor fel kelt jigsaw azt hittem az agyam eldobom mindenkire gondoltam csak rá nem!utánna felirattam mind a hármat!most is azért vagyok itt mert a 4et keresem.na szóval akinek ez nem jó film az nézze a hófehérkét

sharkman 2007.11.22. 13:32:00

szerintem is állati jó.Örülök h van 4.Bár nem számítottam rá.Szerintem brutális.

Aussieland 2008.01.04. 21:41:48

Sziasztok! Én is imádom, nem tudjátok, mikor lesz a bemutató itthon???

Beyonder 2008.01.05. 00:23:03

Most lett volna januárban, de elhalasztották. Hogy pontosan mikorra, nem tudni.

sickrat 2008.01.14. 15:55:04

Nos, volt szerencsém megnézni a 4. részt és nem véletlenül írtam, hogy "szerencsém". Azt gondolom, hogy aki eddig is szerette a sorozatot, ezután is szeretni fogja. Sőt! Egyenesen követeli majd a folytatást. Engem személy szerint lenyűgöz az az ötletesség, ami végigkíséri a történetet. Le a kalappal a szerzők előtt, és nyugodt szívvel mondhatom, hogy a sztorinak csak a fantázia szab határt. Azzal pedig nincs baj, ahogy láttam...

virtualdog 2008.01.14. 16:02:52

A fantáziával már az első részben is baj volt... ;) Bár a különleges helyzeteket és megszívod-vagy-meghalsz kivégzéseket tekintve valamiféle ötletesség biztos kell. :D

Ryry 2008.01.23. 15:43:02

Én imádom, mert iszonyat jó film!csavaros és félelemkeltő, mi kell még?

roloo112 2008.01.29. 20:55:08

SZiasztok, nekem nagyon teccett mind 3 és azt szeretném kérni hogy aki tudja hol lehet letölteni küldje el a linkjét a címemre előre is kösz

roloo112 2008.01.29. 20:56:26

az előző hozzászólást elírtam nekem annak az oldalnak a címe kéne amin a 4 van kősz

Balázs Balázs 2008.03.04. 21:43:22

A 4-et még nem láttam, de meg fogom nézni. Az 5-öt és a 6-ot is. Már csak azért is, hogy lássam mennyire tocsog a film és hogy mit bénáznak összevissza a forgatókönyv-, és sztoriírók ;).
Az első volt a legjobb (hangulatfestés, sztori, szereplőválogatás, feszültségkeltés, a jelenetek összekapcsolása mind jó volt). A 2 már nem hatott az újdonság erejével és akciófilm jellege volt horror helyett (6 idióta börtönviselt kavarog egy labirintusszerűségben és egymás hülyeségeit hallgatják? áááááá! A történések se igazán kötötték le a figyelmemet. A kivégzések és a sztori is szegények voltak fantáziát tekintve). A 3 már éreztette magán az erőltetettség jegyeit (Jigsaw fogadott lányának megmutatta hogyan tud kiszabadulni a csapdából? Előtte meg halálra van rémülve hogyan tud majd kiszabadulni? EMBEREK! logikai bukfenc az egész! Nem tudnak már mit kitalálni a forgatókönyvírók, hogy folytathassák a Fűrész-franchise-t). Az 5 és a 6 is erőltetett és véres lesz.

Adrienn 2008.07.28. 12:42:39

kurva jó film félelemkeltő és izgalmas,csak jó lenne valahonnan.Ha valaki tudja honnan kérem írjon nekem.kössz

Godfather 2008.08.21. 23:37:38

Nemtom mit kell itt kritizálni, szentem ennél jobb filmeket keresve sem lehetne találni. Az egyestől kezdve a négyesig mind tuti és a többi is az lesz. A story-írók naon tudnak. A csavar, ötletesség, fordulat mindegyikben jelen van és akinek nem tetszik az ne nézze és kussoljon. Senki nem kíváncsi a nyavajgásukra.

rezy 2008.10.16. 16:35:11

Igy van, mindegyik olyan fordulattal zárul hogy majd begitteltem... várom az5-öt...
süti beállítások módosítása